Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

(Kılıçdaroğlu,''Ben de fişliyorum,''dedi) başlıklı haberimi neden geri çektim?

(Kılıçdaroğlu,''Ben de fişliyorum,''dedi) başlıklı haberimi neden geri çektim?
 

Dün, MB yöneticileri tarafından emeğe saygısızlık yapıldığı için, (Kılıçdaroğlu, ''Ben de fişliyorum, '' dedi.) başlıklı haberimi geri aldım.

İzmir Narlıdere Belediyesi, Atatürk Kültür Merkezi'nde, dün saat 17.00'de, Kemal Kılıçdaroğlu'nun toplantısı vardı. Basının ve vatandaşların büyük ilgi gösterdiği toplantıyı ben de izledim. Kılıçdaroğlu'nun konuşmalarından notlar aldım, fotoğraflar çektim.

Toplantı biter bitmez, haberi yazıp, fotoğrafla birlikte, saat 20.00'de gönderdim.

Hiç bir yorum katmadan, Kemal Kılıçdaroğlu'nun ilginç ve gündem yaratacak sözlerinden oluşan ve 20.00'de gönderdiğim haberim ne yazık ki geceyarısından sonra yayına alındı.

Bu emeğe yapılan bir saygısızlıktır.

Çünkü benim yazdığım sıradan bir blog değildir; bir haberdir. Haber okuyucuya sıcağı sıcağına duyurulursa anlamlı olur.

S:ALİ ELLİKCİ

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..