Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Güncel
 

“Kim kimi döver!...”

“Kim kimi döver!...”
 

"KİM KİMİ DÖVER!..."


-Küçüktük, dövdük…

- Benim “abim”, senin “abini” döver!...

Benim “babam”, senin “babanı” döver!...

Benim “annem”, senin “anneni” döver!...

Benim “dayım”, senin “dayını” döver!...

Benim “öğretmenim”, senin “öğretmenini” döver!...

Benim “a(k)rtisim”, senin “artisini” döver!...

*

-Gençtik, dövdük…

- Benim “muhtarım”, senin “muhtarını” döver!...

Benim “belediye başkanım”, senin “belediye başkanını” döver!...

Benim “vekilim”, senin “vekilini” döver!...

Benim “başbakanım”, senin “başbakanını” döver!...

Benim “cumhurbaşkanım”, senin “cumhurbaşkanını” döver!...

Benim partim, senin partini döver!...

Benim sendikam, senin sendikanı döver!...

Benim “derneğim”, senin “derneğini” döver!...

Benim “cemiyetim”, senin “cemiyetini” döver!...

Benim “gazetem”, senin “gazeteni” döver!...

Benim “takımım”, senin “takımını” döver!...

*

-Büyüdük, dövdük…

- Benim “demokrasim”, senin “demokrasini” döver!...

Benim “hukukum”, senin “hukukunu” döver!...

Benim “yargım”, senin “yargını” döver!...

Benim “anayasam”, senin “anayasanı” döver!...

Benim “Atatürkçülüğüm”, senin “Atatürkçülüğünü” döver!...

Benim “Lâikliğim”, senin “Lâikliğini” döver!...

Benim “Müslümanlığım”, senin “Müslümanlığını” döver!...

*

“Sen-Ben” kavgasına “noktayı” koyduğumuz zaman…

“Oluruz, oluruz adam oluruz da” iş, işte o “noktayı” koymakta!...

Yoksa “demokrasimizin yüzündeki” “morluklar”, “döveriz”, dedikçe aldığımız “darbeler”!…

***

“Birbirimizi dövdük, Batı’yı övdük” amma…

Benim “abim”, senin “abinden” daha “başarılı”!...

Benim “ekonomim”, senin “ekonominden” daha “güçlü”!...

Benim “siyasetçim”, senin “siyasetçinden” daha “akılcı ve üretken”!...

Benim “demokrasim” senin “demokrasinden” daha “ileride”!...

Benim “hukukum” senin “hukukundan” daha “üstün”!...

Benim “yargım”, senin “yargından” daha “bağımsız”!...

Benim “anayasam”, senin “anayasandan” daha “sivil”!...

Benim “Lâikliğim”, senin “Lâikliğinden” daha “ideal ve gelişmeci”!...

Benim “dindarlığım”, senin “dindarlığını” sorgulamaz!...

Dediler, “dışlarındaki dünya” ile “yarış” ettiler!…

“Bizi uzaydan gözetleyip, yönetiyorlar”!...

*

Bu da, “zihnen ve fikren büyüyemeyen” ülkelere “kapak” olsun!...

 
Toplam blog
: 175
: 499
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

1974 Samsun’da doğdu. Halkla İlişkiler Bölümü Mezunu, 1988- 1991- 19 Mayıs Haber Gazetesi..