Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Oyunlar
 

"Kimi arıyorum biliyor musunuz?" cevapları

"Kimi arıyorum biliyor musunuz?" cevapları
 

Sonuçlar belli oldu.


Merhabalar

2009 un herkese güzel, mutlu ve sağlıklı bir yıl olmasını bütün kalbimle dileyerek. 48. ebe olarak geçen yıl "Kimi arıyorum biliyor musunuz?" oyununda sizlere sorduğum arkadaşımız sevgili " TİJHAL" dir...

Veeee 49. ebemiz ise "NEZOM " rumuzlu arkadaşımızdır.

Tijhal, doğru cevabını vererek ilk sırada yer aldı. Nezom'u kutluyor ve 49. ebe sensinnn diyorum.

Sırasıyla Tijhal cevabını verenler ;

Nezom
Silver35
İlyas Bayram
Alyoşa
Nilüfer Veldet
Alev Meisel

Sevgili MuDo ve İzmirli97, üzğünüm cevaplarınız yanlıştı. Başka bir oyunda şansınızı kullanmanız dileğiyle, katılanlara ve yorum yazanlara teşekkür ediyorum. Sevgiler...

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..