Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Kimya
 

“Kimya sektörü öğrencilerle buluştu…”

“Kimya sektörü öğrencilerle buluştu…”
 

2011 Uluslararası Kimya Yılı kapsamında, Mersin İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Mersin Üniversitesi ve Çukurova Üniversitesi işbirliğiyle,  Akdeniz Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği organizasyonunda Kimya Sektör Paneli gerçekleştirildi. Üniversite ve lise öğrencilerini kimya hakkında bilinçlendirmek ve onlara kimya sektörünü tanıtmak amacıyla AKİB merkez binasında düzenlenen panele konuşmacı olarak, öğretim üyelerinin yanı sıra kimya sektörünün önde gelen firmalarının temsilcileri katıldı. Üniversite ve lise öğrencileri ile birlikte kimya öğretmenlerinin de hazır bulunduğu panele 250 kişi katıldı.

Akdeniz Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Murat Direkçi’nin yaptığı açılış konuşmasının ardından, Çukurova Üniversitesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Selahattin Serin moderatörlüğünde başlayan panel, Çukurova Üniversitesi Kimya Bölüm Başkanı Prof. Dr. Bilgehan Güzel ve Mersin İl Milli Eğitim Müdürlüğü Arge Şubesi’nden Soner Yurtdaş’ın “Türkiye’de Kimya Eğitimi’ne Bakış” konulu konuşmalarıyla devam etti.

Panelin devamında Beyaz Kağıt firması Genel Müdür Yrd. Hasan Erol, Seçil Plastik Kauçuk firması Yönetim Kurulu Başdanışmanı M. Kemal Oğuztürk ve Gema Madeni Yağları firması Genel Müdürü Basri Onur Yıldız, öğrencilere kimya sektörü ve iş hayatı hakkında bilgiler verdi.

Prof. Dr. Selahattin Serin’in Kimya Sanayinin Durumu ve Sanayi Destekleri ile ilgili konuşmasının ardından, soru-cevaplarla devam eden panel yeniden bir araya gelinmesi temenni ile sona erdi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..