Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '18

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

"Kınama"

"Kınama"
 

salih arıkan


82 Yaşındaki Yusuf amca evden çıkamayan engelli yatalak eşi için ilaç yazdırmak istedi. Doktor kendisi gelsin yazamam deyince tartışma çıktı. Doktor polis çağırdı ve polisler Yusuf amcayı yumrukladı biber gazı sıktı. Ve kelepçe taktı. Ve Yusuf amca kalp krizi geçirerek öldü.

Biz yazılarımızda haklarımıza rağmen yaşadıklarımızı yazıyoruz. Evde bakım hizmetinden faydalanıyorsa yâda gezici sağlık hizmetlerine kayıtlıysa doktor kendi gidip evde hastayı ziyaret etmesi gerekiyor.

Ben dışarı çıkamayan arkadaşım için doktor çağırmıştım. Doktorlar gelmemişti. Bende gezici sağlık hizmetlerine kaydettirdim. Daha sonra gezici ekip geldi muayenelerini yaptılar. Şimdi  şimdiki doktorumuz daha ilgili hem gelip muayenelerini yapıyor hem de ben ilaç yazdırmaya gittiğimde arkadaşımı da soruyor.

Bu doktor ilaç yazmadığı gibi kendi de gitmemiş ve polis çağırarak yanlışın ikincisini yapmış. Polislerde yaşına başına bakmadan Yusuf amcaya suçlu muamelesi yaparak sonra da kendilerini aklamaya çalıştılar. Ben doktoru ve bu hatayı yapan polisleri kınıyorum. Tüm kamu görevlilerinden de engellilerin hayatını kolaylaştırmalarını rica ediyorum. Kamuoyunun ve etkili ve yetkililerin engellilerin hayatlarını birilerinin ne kadar zorlaştırdıklarını görerek gerekli tedbirleri almalarını rica ediyorum. 

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..