Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '13

 
Kategori
İlişkiler
 

"Kocam bana doyumluk başkalarına tadımlık" demiş kadın!

"Kocam bana doyumluk başkalarına tadımlık" demiş kadın!
 

Goncagül !


Para bu fiziksel alemin putlaştırılmış gücü gibi görünüyor...

Kimileri "paranın  ne önemi var, mühim olan miktarı" gibi geyik yapmakta !

Bu kadın çok zengin bir kocaya sahip, adamın çok parası var, paranın yettiği herşeye ulaşabiliyor.

Diyor ki: " Benim kocam diğer kadınlara tadımlık, bana doyumluk"  Peki senin kocan yiyecek bir şey mi? İnsan mı?

İnsan sevdiğini paylaşabilir mi?

Kıyabilir mi?

Dayanabilir mi?

Gelgelelim ki, işin içine para girdi mi herşey mümkün, yeter ki alışılan o lüks hayat bozulmasın, adam başkalarıyla olabilir ama belli bir sınıra kadar (!)

Keşke dostluk, aşk, sadakat, paylaşım değerlerimizi daha fazla geliştirebilsek, şu üç günlük dünyayı bir gün belki de bugün terkedeceğimizi bir düşünsek; o zaman belki sevdiklerimizi nesne gibi görmekten vazgeçerdiik.

Kişisel eğitim ve gelişimimiz,  iman gücümüz arttıkça farkındalığımız geliştikçe böyle tadımlık, doyumluk   yorumları yapmaya dilimiz varmaz gibi geliyor bana ..

Gerçek aşkta çıkar, hesap olmaz !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..