Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Kocam beni seninle aldattı” diyerek iftira atana karşı dava hakkım var mı?

 

 “Bu kadın 9 yıllık arkadaşımdı. Ondan bunu asla beklemezdim. Eşiyle aralarında yıllardır sorun vardı.

 Ben de şimden ayrıldıktan sonra bir iş kurmuştum. Eşi arada sırada işyerime uğruyor,  ‘Buradan geçiyordum, merhaba demek istedim,” diyordu. Birer çay içip, biraz da sohbet ediyorduk.

 Birkaç kez de birlikte yemek yedik. Her seferinde eşinin aleyhinde konuşmaya çalışsa da ben hep arkadaşımı savundum.

 Bu kişi, bazen de telefonla arayıp hal hatır soruyordu.

 Meğer arkadaşım, eşi benim işyerime girerken ve benimle birlikte yemek yerken takip ettirip fotoğraf çektirtmiş.

 Açtığı boşanma davasında da bunları dosyaya delil olarak koymuş. Bir arkadaşım uyardı. Gidip dosyaya baktığımda neye uğradığımı şaşırdım.

 Dilekçede, ‘Eşinin, benimle birlikte olup kendisini aldattığını,’ yazıyordu. Ayrıca bana dava açma haklarını da saklı tutmuş.

 Çok zor duruma düştüm. Kendisini aradım. ‘Benim seninle konuşacak bir şeyim yok,’ deyip, telefonu yüzüme kapattı.

Sonra eşini aradım. O da benimle konuşmak istemedi.

 Durup dururken olayların içine düştüm. Çok büyük üzüntü içindeyim.

 Bu iftira nedeniyle dava açabilir miyim? Haklarımı öğrenmek istiyorum.”

Sayın okurum, hakkınızdaki iddialar gerçek dışı ise, arkadaşınıza karşı manevi tazminat davası açabilirsiniz.

 Ancak, o sizin eşiyle birlikte olduğunuzu kanıtlarsa,  o zaman o size karşı manevi tazminat davası açabilir.

Bütün mesele kimin haklı olduğunu kanıtlamasında…

 ***

Trafik Mağdurlarını Saygı ve Sevgi ile Anmak için katılımınızı bekliyoruz 

Suat Ayöz Trafik Mağdurları Derneği Başkanı Sayın Yeşim Ayöz’den bir mesaj aldım. Bunu siz değerli okurlarımla paylaşmak istiyorum. 

“Dünya Çapında Bir Anmadan, Dünya Çapında Bir Eyleme …

 Unutmayın ve Hatırlayın!

Bazılarının hoşçakal demeye vakti olmayabilir...

 20 Kasım 2011, Pazar,  saat 13.00’de Şişli Meydanında Trafik Mağdurlarını Saygı ve Sevgi ile Anmak için katılımınızı bekliyoruz.  

 Saygılarımızla

Suat Ayöz Trafik Mağdurları Derneği

 Program

Saat 13.00 Sergi açılışı

Saat 13.30 Basın Açıklaması”

 Bu önemli etkinliğe katılarak destek vermenizi diliyorum.

 ***

 Değerli okurlarım, mailleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sağlık, başarı ve mutluluk dileklerimle

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..