Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

"Kompile" boşandım ben !

"Kompile" boşandım ben !
 

Toprağın kıt , insanın bol olduğu bir yerlerden geldiği her halinden belli.. Tıknaz, başı açık, tedirgin ama yüzü hep gülüyor..psikolojinin , hani şu piknik tip diye tarif ettiği tiplerden.. yirmi yedi yaşında olduğunu söylüyor..

Adam bir tv nin evlenme programında; Zavallının, kendini akvaryumdaki bir balık gibi hissettiği tedirginliğinden belli oluyor.. Sunucu bayan adamı anons ediyor ve o malum olmazsa olmaz " anan seni benim için doğurdu" şarkısıyla birlikte dansa başlıyorlar..

Adamın hareketlerinde bir tuhaflık olduğu belli; Ellerini yoyo sallar gibi bir aşağı bir yukarı indirip kaldırmaktan başka bir şey yapmıyor.. İzleyicilerden kahkahalar yükseliyor..

Bayan sunucu, adama talip bulmaya kararlı; Sözde , kendisini daha iyi tanıtması için adamı rahatlatmaya çalışıyor, soru üstüne soru soruyor..

" Hımm demek daha önce bir evlilik yaptın, peki eski eşinle görüşüyor musun?"

" Arasıra görüyorum evet, her gördüğümde çok elektrik alıyorum ondan"

" Nasıl yani, hala eski eşine aşıksın öyle mi?"

"Aşığım ama o bana yüz vermiyor"

Sunucu , adamın bu haline şaşkı şaşkın bakıyor

O zaman burda işin ne, niye geldin kardeşim diye adama çıkışıyor..

Adamın cevabı basit,

"Ama o beni istemiyor ki, zaten kompile boşandım ondan"

Salondan kahkahalar yükseliyor..Sunucu bayan mal bulmuş mağribi gibi adamla oynamaya başlıyor..

İnsan daha fazla katlanamıyor bu rezilliğe; Ciddi bir evlendirme proğramında( proğramın iddiası böyle) insanı maymun etmenin bütün ciddiyetsizliği yaşanıyor..

İnsana verilen değer burada da ortaya çıkıyor; Saf ve ruh sağlığı tartışılır bir adamla resmen dalga geçiliyor, akıllı insanlar tarafından tecavüze uğruyor adamcağız..

Acımasız medyada "eşek" gibi damgalanmak, ve bu görüntünüzle tecavüzü hak etmiş oluyorsunuz..

 
Toplam blog
: 25
: 405
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Ben yalnızlığın ne olduğunu bilirim. Ama artık değilim. Şimdi bunu biliyorum ve hiç unutmak istemiyo..