Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '17

 
Kategori
Mizah
 

"Komşu 6 pişi getirdi, üçünü sabah yedim."

"Komşu 6 pişi getirdi, üçünü sabah yedim."
 

"Kalan üç pişiyi de yarın sabah yiyeceğim."


Çiçek topladım, dedi ilk adam, çiçekler çok güzeldi, çoktu.

İkinci adam, ama, ben geleli, dedi yarım saat oldu, elektrik faturamı yatırdım, oradan buraya geldim. Bugün deniz nasıl?

Hava harika, ne sıcak ne soğuk, İzmir'i bunun için seviyorum, yormaz insanı. İlk adam radyosunu açtı, bariton ağlıyordu. Unutma, dedi, yarın Karşıyaka'da buluşuyoruz. Öğle yemeğini düşünme, tanıdığım köfteci arkadaş var, ha bu arada, ilacını unutma.

Ama, ilacımı hep yanımda taşırım, dedi. İçmem ama, ilacımı çiğnerim, kıtır kıtır.

Başka ne yapıyorsun?

Çamaşırlarımı yıkadım, astım sonra. Yarın kadın gelecek temizliğe, ona hazırlık yaptım. O sırada kapı çaldı. Komşu geldi, pişi getirmiş, altı tane pişi. Allah razı olsun, dedim. Üçünü sabah yedim. Diğer üçünü de yarın sabah yemeği düşünüyorum.

Yarın boşum, her istediğimizi yapabiliriz, nasıl, müziği beğendin mi?

Anlamadım.

Yan masadaki çift bizi dinliyor. Görüyorum. Adam ara ara gülüyor. Neden acaba? Bizde bir gariplik yok değil mi? Şurada tatlı tatlı muhabbet ediyoruz.

17.30'a kadar vaktim var, şimdi boşver onları, daha ne yapıyorsun?

Çiçek, çiçek topluyorum...

1. Not: Onların kısa filmini çekiyordum, ben, denizi seyreden adam.

2. Not:

Zil çaldı açtım

altı pişi kapıdaydı

üçünü bu sabah yedim

üçü yarın sabaha kaldı

sen, ya sen ne yapıyorsun?

Ben çiçek topladım

yarın da çiçek toplayacağım,

sonra Karşıyaka'da buluşuruz,

köfte yeriz; yaşamak su,

denize gülelim.

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..