Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '08

 
Kategori
Siyaset
 

"Kucaklama tarzımızı hazmedemeyenler var"

"Kucaklama tarzımızı hazmedemeyenler var"
 

Öyle olmaz...


"Kucaklama tarzımızı hazmedemeyenler var"
Kim diyor?
Lütfen bekleyin.
Sözüm söz.
Onu da yazacağım.

Önce şu soruya cevap bulalım:
Bu cümlenin doğruluk, haklılık payı var mı, olur mu?
Evet.
Bu cümlenin ufak tefek eksik ve yanlışına rağmen
doğruluk ve haklılk payı bir hayli fazla.
(Oranlar onu gösteriyor)

Ama
kucaklamadan kucaklamaya,
kucaklanmadan kucaklanmaya fark var.
Bu unutuluyor.

Ben diler ve isterdim ki, anam gibi, babam gibi kucaklanayım, kucaklayayım.
Olmuyor işte olmuyor.
Nedense(!)

Hem sonra herkes istemez ki, bir başkası tarafından kucaklanmayı,
ya da kim istemez?
Bilemezsin ki, kimler istiyor, kimler istemiyor, kimler ...?

Ortam kötü, ortam bozuk. Neler duyuyor, neler görüyoruz.
Kimin eli kimin cebinde belli değil.
Siz ister misiniz, ister miydiniz bu şartlarda kucaklanmayı?
Hayır. (Bence)
"Biz gönülden kucaklaşırız"

Evet bu cümlenin ve aynı zamanda yazımın kahramanı Erdoğan.
Sözüm söz dedim ya. Yazdım.
O da işin bilincinde, ama bir şeyi ya unutuyor, ya da görmezden geliyor.
Veya bu tarz kucaklama onların da hoşuna gidiyor.

Bilemiyorum...
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..