Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

"Kurtlar vadisi pusu" izledim

"Kurtlar vadisi pusu" izledim
 

Kurtlar Vadisi asla seyretmeyeceğim, zaping yaparken bile rastlamamaya çalıştığım bir dizi. Geçen yıl, yayından kaldırılması için ben de yazılarımla çaba göstermiştim (1, 2, 3).

Bu akşam Kurtlar Vadisi’ni seyreden bir misafirimiz izlerken ben de bir süre takıldım ve çok şaşırdım.

Öncelikle Malkoçoğlu, Karaoğlan gibi filmleri yapanlarla ve oynayanlarla dalga geçtiğim için onlardan özür diliyorum. Meğerse onlar birer sinema şaheseriymiş bu dizi yanında.

Konu zaten bir felaket, ne anlatılmaya çalıştığını anlamam için daha fazla seyretmeye gerek yoktu, 20 dakika yetti. Malkoçoğlu veya Karaoğlan 20 metre yukarıya atladığını gördüğümüze inanmazdık, gülerdik. Yeni Malkoçoğlu Polat Alemdar’ın tek başına veya yanındaki bir avuç insanla Türkiye’yi hatta dünyayı kurtaracağına inanıp, bunu heyecanla seyredenler olmasına çok şaşırıyorum.

Kurtlar Vadisi'nde izlediğim bölümde korkunç kötü yazılmış diyaloglar vardı. Malkoçoğlu’nun zıplayıp 20 metre yukarı atlamasından daha zor kurulacak uzun cümlelerle konuşanları dinleyip gülmemek olanaksızdı.

Yeşilçam’ın sıradan senaryolu filmlerinin bir güzel özelliği vardır. Diyaloglar güzel yazılmıştır. Şu anda yayınlanan televizyon dizilerinde de çoğunlukla kulağı tırmalayan diyaloglar yoktur. Sıradan senaryolar bile güzel yazılmış diyaloglarla zevkle seyredilir hale gelir.

Bu akşam, iyi ki Kurtlar Vadisi Pusu dizisine bakmışım, bu dizi hakkında bilgi sahibi oldum. Yalnızca zararlı değil aynı zamanda kötü olduğunu gördüm.

(1) Eyvah kaçın! Kurtlar Vadisi geliyor (4-2-2007): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=24442
(2) İstedik, yadından kaldırıldı (16-2-2007): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=26283
(3) Dikkat! Anketler manüpüle ediliyor (16-2-2007): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=26407

Ankara, 13 Mart 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..