Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
315
 

"Lağımcı"nın düşündürdükleri...

"Lağımcı"nın düşündürdükleri...
 

.......logo: M.Mumcu


Geçenlerde Culduz üstadımın, gerçek okunma sayılarıyla ilgili yazısını okumuştum. Tıklanmanın başka, okunmanın başka olduğunu istatistiklerle irdeliyordu.

Bazı "etiket" sözcüklerin tık sayısını arttırdığı bir gerçek. "Ben şu(...) sözcüğünü hiç kullanmam!" derken, kullanmış olanlar. Popüler isimleri kullanarak hit yapmaya çalışan blogçularımız bolca mevcut. Blogdaki "en" leri kafalarına göre seçenler, en "en" benim diyenler de var.

Tabii ki yazıyorsak birileri okusun diye yazıyoruz. Benim ortalama tıklanmam 450... Culduz'a göre hesapladığımda ise gerçek okunma ortalamam 30-35 kişi. Doğrusu da odur zaten. Aziz Nesin'in "Fil Hamdi"si tüm baskılarıyla 175.000 satmış.

Son yazım "lâğımcı"da, Ergenekon kazılarının çağrışımıyla, başımdan geçen gerçek bir olayı anlattım. Şu ana kadar sadece 100 kişi bakmış, ama 7 yorum var. İlginç geldi.. Bu yazı ana sayfada fazla kalmadı, tanıtımlarda da hiç raslamadım. Ama o tıklayan 100 kişinin çoğunun yazıyı gerçekten okuduğuna inanıyorum.

Bendeniz cennet kuşu, yazıda iddialı olmadığımdan "en"lere "men" lere girmediğimden gayet hoşnut olup, sıkıntıya girmeden içimden gelirse yazıyorum ve kimse de benden sansasyon beklemiyor. Çizgide ise iddialıyım, fakat kimse galerilere bakmıyor mu ne? Bir kaç dost hariç hiç tepki almıyorum. Bazen iki çizgide anlatabildiğimi, birkaç sayfada anlatamıyorum halbuki.

"Lâğımcı" da, iki ayrı lâğımcı karakter var. Blogçularda da aynı... Mühim olan ayırdına varabilmek.

İşbu blogu, "lâğımcı" yı okuyun diye yazdım. Bunu da,"Accıkça ifade edeyimmm..." (Özal, rahmet istedi!)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Siz enn doğal yazarlarımızdansınız Celal abi, bunu samimiyetle ifade edebilirim. Birde MM logoları gibi sizde karikatürlerinizin kullanılmasına izin verseniz. Hiç üşenmez çizgilerinize göre yazacak konu buluruz valla:-) Saygılarımla..

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 20.01.2009 11:50
Cevap :
Ayıp ettin sv. Arif, çizgilerim ammeye açık. Hatta MB da Google'dan alınıp çakılmış birkaç taneye rastladım tesadüfen. Sen iste, özel de çizerim kardeşim benim. Selam..  20.01.2009 12:41
 

Oldu ama herkes de "muhasebesini" bir güzel yaptı. Artık herkes biliyor ki "kral çıplak"! O 40 binler, o 100 binler koca bir yalan! Sayfamı didik didik ettiler, hormonlu tek bir yazı bulamadılar. "Efendim işte polemik yaratıp tık toplamaya çalışıyor." dediler. Ama "kurt kanı yaladı artık". "Bul karoyu(anahtar sözcüğü), al parayı(tıkı)" dönemi kapanmış durumda. Bundan sonra da yazıp "tıkları" alabilirler ama "alkış" alamayacakları kesin! Kısa ve öz olarak konuyu toparlamışsınız. Kutlarım. SElamlar, saygılar.

Ümit Culduz  
 20.01.2009 10:00
Cevap :
sv.Culduz, "Çarşı" da "tertip" sayılırız. Sana "üstadım" hitabım da samimidir. İlk yazını okuduğumda "gerçek" bir yazarla tanıştığımı anlamıştım. "Çarşı"da hakkıyla popüler olanlardansın. Şakalamalarına rağmen, hormonlu tek "tık" bile istemediğin malûmumdur. selam...  20.01.2009 13:03
 

Ben yazılarınızı, yazılarınızın içindeki iğneleri ve el emeği göz nuru çizimlerinizi severek takip ediyorum! Hatta karikütürlerinize gıpta ediyorum! Sevgim saygımla efendim. İyi ki varsınız.

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün 
 20.01.2009 0:51
Cevap :
sv.sabiha rana, vallahi iyi ki bu blogu yazmışım. kimsenin alakasını çekmiyor diye, karikatürleri son zamanlarda zoraki ekliyorum. takip edenleri öğrendikçe doping aldım. sağolun..  20.01.2009 2:20
 

hatıra ormanına da. Bugün size bir itirafım var, isim benzerliği olmadığı halde, nasıl oldu bilmiyorum ben sizi bir başka üyemizle karıştırdım (uzun zaman önce) tabii ki çok farklı (yazılar) anlatım tarzı biraz hayal kırıklığına uğradım, bir daha da semtinize uğramadığımı iki kişiyi birbirine karıştırdığımı yazınızı okuyunca anladım! Umarım meramımı anlatabildim! Çizgilerinizi, çizdiklerinizi çok beğendiğimi size söylemiş olmalıyım! Eserleriniz sevimli yaramaz çocuklar gibi ama siz... bana olgun dingin çekingen gibi geliyorsunuz! Sizi yeniden bulduğuma sevindim! Artık birbirine karıştırmam- sayfaları- demek istedim!

Alev Meisel 
 19.01.2009 10:40
Cevap :
sv. Alev hanım, M.Mumcu siz ve eşinizden hep bahseder. Beni bulduğunuza sevindim, selamlar...  19.01.2009 11:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 288
Toplam yorum
: 1350
Toplam mesaj
: 205
Ort. okunma sayısı
: 1162
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster