Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '13

 
Kategori
İnançlar
 

Âlemler paylaşıldı; ahiret inananlara, dünya inanmayanlara verildi

Âlemler paylaşıldı; ahiret inananlara, dünya inanmayanlara verildi
 

Şeytanla meleği barıştırmanın boş olduğunu hala anlamadınız mı? Dünyayı ikiye bölsek, inananları Kaf dağına, inanmayanları Paf dağına atsak yine kavga edecekler. Dinlerde yer alan insanların iyilikte-kötülükte sınanması amaç ise çekelim kılıçları bütün kelleler kopsun; nasılsa ruhumuz ulu yaratana gitmeyecek mi? İnsanlık ölüyor seninki hala sünnet-vacip peşinde. İbadetler eyvallah; ama ibadet edecek adam kalmayacak yakında. İmanlı gitsin hepsi gitsin mi diyorsun yoksa. Allah’ın büyüklüğü ve dinin gücünün ispatı için hepimizin ölmesi gerekiyorsa ölelim!

Tövbe hâşâ Allah boş verin yaşamayı, ölün gelin falan mı diyor? Benim için imanınız önemli, yaşamışsınız, ölmüşsünüz bana ne mi diyor? Ben dünyayı hikâyeden mi yarattım diyor? Sizin tavırlarınızdan bunu çıkarıyorum. İbadet falan önemli değil, aslolan Allah’ın büyüklüğünün ve İslam’ın gücünün ispatı. Allahın birliği/büyüklüğü konusunda tereddüdünüz mü var da Allahüekber diye nefes alıyorsunuz? İnancınızın büyüklüğünden şüpheniz mi var ki İslam’ı kılıç ile ispata çalışıyorsunuz?  Adam gibi mümine kelime-i şahadet yeter!

İnsanlık şaşkın. Çağırdınız gelen geldi gelmeyen gelmedi. Dinin ne olduğunu gelen de biliyor, gelmeyen de biliyor. Daha ne diye kafalarımızı zorla ayetlerin içine sokuyorsunuz. Ben Tanrı’ya gitmek istersem nereden gitmek istediğimi biliyorum. Suriye’de neden kimyasal silahlarla binlerce çocuk öldürüldü diyorsanız camilerimizdeki vaazları dinleyin! Allah rızası için biraz kendinize gelin!

Din düşmanlarının Allah belasını versin! Yüz kere söyledik; dine karşı olunmaz. İnanmıyorsun, yapmıyorsun, etmiyorsun, git şeytan deresine dedik. Onlar orada rahat durmadı, siz de onları orada rahat bırakmadınız. İnsanlığın kurtuluşu için gelen Müslümanlık o günden bugüne 100 milyon kelle aldı. Cihadın emri yerine geldi mi? Yaratan mutlu oldu mu?  Siz yüce bir dinin mensuplarısınız. Oysa ben sizi kötülerden ayıramıyorum. İslam düşmanlarına karşı pala kapmaya çalışacağınıza başınızı öne eğin, yaratana şikâyet edin. Allah “Yolumdan gitmeyenleri öldüreceksiniz” dediyse bilelim. Dini yaşamayı bıraktık, Bedir savaşlarına başladık.

Dünyada şeytanları öldürmekle bitiremezsiniz. Dini savaşarak değil yaşayarak yüceltirsiniz.  Dünya siyah beyaz. Keşke beyaz olsaydı ya da siyah. Kötü dediklerinizle aynı dünyada yaşamak zorundasınız. Onlar olmasın diyemezsiniz. Kimseyi hâkimiyet altına alamazsınız.  Sizin Tanrı’nız sizin için var, sizin için yüce. Hatırınızı sayarım ama inanmayana inan diyemem. Ben doğruyum diyebilirsin, inandırdığın kadar. Onların ki de bir din, öyle düşüneceksin. Ben kötü dediklerinizin de avukatıyım. Şeytan kiraladı deme, görevim bu. Rahmanlar geçerken yaramaz çocukları susturacağım; ama Rahmanlar da yaramaz çocukların balonunu patlatmayacaklar.

Siyah ve beyaz, siz ve onlar dünyanın değiştirilemez gerçeği. Kendiniz değişemezsiniz biliyorum, dünyayı değiştireceksiniz aklınızca. Şeytan tayfası (size göre) direnmese iyi olacaktı ki keşke direnmeseydi. Her hamleniz dünyayı dilim dilim yok ediyor. Siz istediğiniz yere gidiyorsunuz da onlar nere gidiyor bilmiyoruz. Bu heyuladan haşa Tanrı kazanıyor, insanlık kaybediyor mu acaba? Yoksa koskoca bir aldanış mı, bilmiyoruz.

Yerinizi bilmelisiniz, siz Tanrı’ya yakınsınız; şeytanı taşlayarak ellerinizi acıtmayınız. Kim bilir belki cennet ehlisiniz, cehennemliklerle uğraşmayınız. Bedir’ler bitsin artık, kaç kere fethedeceğiz Mekke’yi? Benimki teslimiyet değil uyarı, kılıcınızla savaşırım; kâinatın zerresinden sorumluyum çünkü merhametsiz merhametinize bırakamam kötü dediklerinizi!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..