Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

“M(uha)Aytapsız” Dır!

“M(uha)Aytapsız” Dır!
 

RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR.


Beklentisi olmayan insan var mıdır?

Hep bir ağızdan “Yooook” dediğinizi duyar gibiyim.

Naçizane benim de vaaaaar!

Yanlış anlaşılmasın lütfen. Kendim söyleyip kendim dinliyor ve hatta muhatabının olmadığını da beyan ediyorum. (Korkudan mı? Asla değil. Tedbiri elden bırakmıyorum yine de.)

Beklentilerime ilişkin listeyi açıklıyorum.

1- Alt kimlikler üzerinden yürütülen tüm ideolojilerin siyasi çıkarlar çevresinde kullanılması ve insanlık değerinin yerine geçmesini istemiyorum.

2- Dinin ve dine ilişkin her türlü seçimin kişinin Allah ile arasında kalmasını, mezhepler ve dinler üzerinden yapılan siyasetin son bulmasını istiyorum.

4- Halkın önceliği ilkesinin yönetim kademelerinde tek bilinç olarak kabul görmesini, halkın ihtiyaçları doğrultusunda isteklerinin karşılanmasını istiyorum.

5- Cinsiyet ayırımı üzerinden verilen ön yargıların kalkmasını ve eşit haklarla insan olarak yaşama hakkına saygı duyulmasını istiyorum.

6- Önce can, sonra canan diyorum. (Anlayana)

7- Silivri’ye tatile gitmek istiyorum. (Çocukken giderdik özledim. Art niyet yok.)

8- Misafirin misafirden, ev sahibinin ikisinden de bıktığını söylemek istiyorum. (Kinayesiz bir ata sözü)

9- Kendi tarihime saygı istiyorum, tarih yazmak için yazandan ders almak gerektiğini düşünüyorum. (Tarihçi değilim yanlış anlaşılmasın.)

10- Üstünlüğü olduğuna inandırılarak büyütüldüğümüz tüm değerlerin iadesini istiyorum. (Bakalım hatırlaya bilecek miyiz bu değerleri?)

11- Beklentilerime ilişkin hiçbir muhatabım yooook! Hiçbir zümreye ve kişiye yönelik değildiiiiir! (Kimse üstüne alınmasın, hepsinin suçlusu beniiiim!)

Not: Hepiniz “3” nolu kısmın eksik olduğunu fark ettiniz sanırım…

 

Gülay Mustafaoğlu 31/08/2012

Sağlıkla ve mutlu kalın

 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..