Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

“Mavi Saatler” Radyo Programıma davetlisiniz.

“Mavi Saatler” Radyo Programıma davetlisiniz.
 

mavi saatler


Engelsiz Gazete’yi çoğunuz biliyorsunuz, www.engelsizgazete.com ‘da köşe yazıları yazdığımı da çoğunuz biliyor(!) 

… Uzun bir süredir Engelsiz Gazete’nin internet radyosunda değerli gönüllü dj arkadaşlarım sunuculuk yapıyor birbirinden güzel paylaşımlarda bulup şarkılar çalarak güzel dakikalar geçirmenizi sağlıyor. 

İlk başlarda ben bu kadronun içine katılamadım, çünkü çocuk sahibi anneler beni anlar, çocuğum ile birlikte programı gerçekleştirmemin zor olacağını düşünüyordum(!) 

Oğlum geç saatlere kadar oturuyor ve ayrıca tek çocuk olduğundan dolayı onunla oynamamı ilgilenmemi bekliyor. 

Fakat bir süre önce geç yattığı için geç kalktığını ve bu yüzden iştahının iyice gittiğini görünce öğretmeninin de tavsiyesi ile erkenden yatırmaya karar verdim. 

Erken dediysem saat yine 22.00 öncesi değil... 

Bu durumda benimde radyo programı yapmak için vaktim oluşmuş oldu. 

Her cumartesi akşamı, Saat 22.00 ile 23.00 arasında sitemizin köşe yazarlarından aynı zamanda Engelsiz Gazete köşe yazarı, Emine Zaimoğlu Yapıcıer “dört mevsim” isimli radyo yayını yapıyor ve gerçekten de her hafta bize bir başka nostalji yaşatıyor. 

Onun akabinde bende 23.00 ile 24.00 saatleri arasında ‘mavi saatler’ isimli programımı gerçekleştirmeye başladım. 

Programımın ismi neden ‘Mavi Saatler’ ; isterseniz kısaca bundan da bahsedeyim; 

Biz engelsiz gazete ekibi olarak ayda bir mutlaka buluşuyor toplantı yapıyoruz. 

Mayıs ayı toplantımızı engelsiz gazete genel yayın yönetmenimiz Cem Özmen bey, köşe yazarları Serkan Aykurt, Neslihan Pala ve onun değerli annesi, Emine Zaimoğlu Yapıcıer ve Özgür Karanfil ile birlikte Profilo Alışveriş Merkezin de gerçekleştirdik. 

Serkan, aslında başka bir şehirde yaşamasına rağmen bir reklam çekimi için İstanbul’da bulunuyordu ve bize sürpriz yapıp toplantımıza bir arkadaşı ile birlikte katılmıştı. 

Ayrıca Serkan profesyonel bir dj ve bizim Engelsiz Gazete cıngıllarını da gönüllü olarak yapıyor kendisine bu vesile ile teşekkür ediyorum. 

Neslihan’ın da yine profesyonel dj ve yazar olduğunu belirtmeliyim. 

Ben aklımdaki birkaç program ismimi söylediğimde özellikle Sevgili Neslihan’dan çok güzel öneriler geldi ve mavi saatler de yine kendisi öneri olarak sundu. 

Bu ismi duyar duymaz bayıldım 

-“işte bu isim tam bana göre ” dedim. 

Yazılarımı okuyanlar bilir engelsiz gazete de ilkyazım “Mavi Boyalılar”dı ve bu maviler çok tuttu sizlerden gelen olumlu geri dönüşler sonrasında mavi serisi hikâyeler yazmaya başladım. 

Bu anlamda ben de bu ismi çok sevdim. 

Radyo ismime de bu açıdan çok güzel oturdu. 

Her cumartesi günü saat 23.00-24.00 arası www.engelsizgazete.com tıklayarak mavi esintili radyo programım “Mavi Saatleri” dinleyebilirsiniz. 

Hatta istek şarkılarınızı ve notlarınızı iletmeniz halinde seve seve yerine getirmeye çalışacağım. 

Her cumartesi günü yayınlanacak Mavi Saatler programıma davetlisiniz. 

Sevgilerimle... 

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..