Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

"Medya'nın kirli yüzü"-Medya'da var olabilmek için mini etek giyin

"Medya'nın kirli yüzü"-Medya'da var olabilmek için mini etek giyin
 

www.hurriyet.com.tr


Yabancı gelin sunucu oldu
6 Mayıs 2009
“Yabancı Gelin” yarışmasından bir sunucu daha çıktı...
Yarışmanın dikkat çekici isimlerinden Litvanyalı Akvilina, Macar Almirena gibi Number 1 TV’de sunuculuk yapacak. 20 yaşındaki Akvilina, bugünden itibaren “Hip-Hop R&B Top 10”u sunacak Hürriyet Gazetesi

Sabah sabah internetten haberleri okuma gafletinde bulundum ve "kaşınanı kaşırlar" sözünün hakkını verdim işte! Politikadaki gelişmeler, 3. sayfa haberleri bana yetmemiş olacak ki, magazin sayfalarını da karıştırmaya başladım. Eh kaşındım işte üzerine bir bardak soğuk su içebilirim!

Konu nedir diye merak edenler var ise eğer, yukarıdaki 5 satırlık habere göz atabilirler! Bu ülkeye ne gibi katkısı olduğunu bilmediğimiz, bir yarışma programıyla ortaya çıkıp aylarca ekran başında entrikalarıyla bizi sanal bir gündem içerisinde hapseden hanım kızlarımızdan biri daha program sunmaya başlıyor. Yok yani düzen buysa demek ki ben ve medya alanında eğitim alan diğer herkes yanlış yapıyoruz. Madem medya'da var olmak istiyoruz, o zaman önce tipimizi düzeltip, minileri altımıza geçirip, bir evlilik, gelin kaynana vs. programlardan birinde yarışmacı olmalıyız. Aslında durun, haksızlık ediyorum belki de bu insanlara! Netice itibariyle bu arkadaşlar da aylar boyunca bu programlar sayesinde tv' deki stajlarını tamamlamış oluyorlar! Bunun dışında herhangi bir şeye ne gerek var canım! Yani şimdi bu kızların tipleri düzgün, yarışmada tanındılar, program sunmak tabii ki de benim değil onların hakkı olacaktır! Düşünüyorum da Semra Hanım'ın şöhret yolu da bu tarz programlardan geçtiğine göre, artık üniversiteli olmak değil, yarışmacı olmak önem arz etmektedir. Yani şimdi bu insanlar medyanın, iletişimin, kültürün tarihini, gelişimini ve kuramlarını bilmiyorlarsa ne olmuş? Alt üstü bir kutucuk işte televizyon dediğimiz nesne...Oyunun kuralları yarışmacı olmayı gerektirirse eğer, yarışmacı olacaksın, yok öyle kişisel blog sayfalarından ahkam kesmek! Ya bu arada aklıma bir şey daha takıldı: acaba bu hanım kızımız, arkadaşım her neyse, T.C. vatandaşı olup, bu ülkede yapacağı işlerden vergisini ödeyecek mi, yoksa asgari ücretle çalışan, hakkıyla vergisini ödeyen vatandaşların sırtından mı geçinecek, günlük sütünü içemeyen bebelerin hakkını mı yiyecek? Fazla merak iyi değildir değil mi, ama merak ediyorum işte...

Ah Gabi ah, sen otur program formatları hazırla , Münevver Karabulut'un cinayetinin medyadaki yansımalarını analiz edip didin; medya'da var olma isteğin için bilimum gazete, dergi, editörlere cevabını alamadığın mailler gönder ve hayal kırıklığına uğra! Halbuki geçir üzerine bir mini eteği, gir bir yarışmaya bak gör sonrası nasıl kolay gelir! Gelir de işte sen bu işlerin adamı değilsin ki, yapın kolayı değil zoru seviyor...Didin kızım sen, sadece sen değil, senin gibi olanların hepsi didinsin... Devir yarışmacıların devri, sizi kim ne yapsın!

Not: Mailime cevap veren, yazılarımı en azından okuyup değerlendireceğini söyleyen Fatih ALTAYLI ya teşekkür etmek istiyorum. Hakikaten onun yaptığını yapan olmadı, ha maili almadım diyen de olabilir onu ben bilemem ama:

Star gazetesi,
Sabah Gazetesi,
Marie Claire,
Women's Health
Cosmopolitan ' ın editörleri, madem nezaketten bile dönüş yapmayacaksanız eğer, e-mail adreslerinizi çarşaf çarşaf sermeyin...

Not 2: Umarım bu yazımı okuyup beni yanıltacak medya kuruluşları çıkar, çünkü 5 yıldır gördüm ki, medyada var olabilmek için bu tarz programlarla adınızı duyuracaksınız, ya da arkanız kuvvetli olacak...Sıradan insanların kapıdan içeri girmesi bile zor!

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..