Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Magazin
 

"Nadide" bir hikaye...

"Nadide" bir hikaye...
 

"Bugün 500 milyarı önüme 'peşin' koysalar bir daha asla!"


Bir süre önce, "Eskiden benden 10 yaş büyük erkeklerle ilgilenirdim, şimdi 40 yaş sendromundan olsa gerek kendimden küçük erkeklere bakıyorum. Açıkçası kendime çıtır arıyorum, hiç denemedim ama genç bir erkekle birlikte olmanın pek kolay olmayacağını tahmin ediyorum" diyen Nadide Sultan'a acaba nazar mı değdi?

"Adımı duyanın aklına göğüslerim geliyordu, onları küçülttürdüm, şimdi limon gibi oldular. Üstelik artık yere de bakmıyorlar"ın sahibi Nadide'nin başına gelenleri biliyor musunuz?

Kısaca anlatayım.

Hepimizin bildiği gibi yeni albüm çıkaracak olanların ekseriyetle ya başına,
ya da başka bir tarafına bir şeyler gelir ki, albüm öncesi reklam olsun.
Adettendir.

İşte öylesine bir günde Nadide evde otururken, birden aklına seneler önce bir dergi için çektirdiği üstsüz fotoğraflar gelir. Dergiyi eline alınca bir de ne görsün, 'fotoğraflar çok basit durmuyor mu?'
Kahrolur.

Başlar ağlamaya, 'hem de hıçkıra hıçkıra'
O da yetmez, oracıkta bayılıverir.
Bu kadar mı?
Olur mu?
Yanındakiler ilk yardım olarak Sultan'ı ayıltmak için kolonyalı su içirirler.
Olacak bu ya,
kolonya da sahte, yani kör eden cinsinden çıkmasın mı?
Kadere bakın siz, sanki Türk filmi...

Nereden nasıl haberdar olduysa, anında doktoru gelir ve bir bakışta kolonyanın sahte olduğunu söyleyerek, 'nasıl böyle hata yaptın. Kör olacaktın' der.

Nadide Sultan'ın aklı başına gelir.
Aklı başında Nadide son olarak, "O fotoğrafları gördüğüm zaman hala çok utanıyorum.
Bugün 500 milyarı önüme 'peşin' koysalar bir daha asla!
Çünkü fotoğrafı çektirdikten sonra çok büyük acılar çektim, o fotoğraflar Nadide Sultan'ın bittiği andır" der.
Konu kapanır.

Lütfen herkes inansın...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..