Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

29 Kasım '07

 
Kategori
Edebiyat
 

“Narın içinde nar, benim yüreğimde memleketim var."

“Narın içinde nar, benim yüreğimde memleketim var."
 

<ı>Nar<ı>ın içinde nar
Benim yüreğimde boylu boyunca
Memleketim var”

Dun 'Kaliteli Yasam' in nar ile ilgili yazdiklarini okudum. Baktim ki cocumuz gibi, bir cogunuz kacirmissiniz bu yaziyi. Okuyamamissiniz. Ne buyuk bir kayip?

"Nar, aşığın kederindedir:

“<ı>Değmen benim gamlı yaslı gönlüme
Ben bir selvi boylu yardan ayrıldım
Evvel bağban idim dostun bağında
Talan vurdu ayva nardan ayrıldım

demis.

Ve anlatmis...

Asagidaki Linki tiklarsaniz, okuyup, bir sure kendinizden gecebilirsiniz:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=73434


Fotograf:

"Kaliteli Yasam"

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..