Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

“Ne sen Leyla'sın ne de ben Mecnun “

“Ne sen Leyla'sın ne de ben Mecnun “
 

________________________________________________________________________________________________________


Ne sen Mecnun’sun ne de ben Leyla ( Bu bir söz-isim- devirmedir.)  

Ne sen o tatlı esen rüzgârsın
Ne de ben o bildiğin masum beyaz
Simsiyah bulutlar gözyaşı küplerimiz
Yağma edilmiş kadim kırmızı şarap şişelerimiz
Şafak sökerken yalnızlıktan ayakaltında sızmışız
Üstümüze atılmış yorganlar pireli tiril tiril
Öğrendik hiçbir çiçek vazgeçilmez değildir.

Nil Alaz

Emek Hırsızlığına Hayır! 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..