Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Neşeli Hayat" Yılmaz Erdoğan filmi

"Neşeli Hayat" Yılmaz Erdoğan filmi
 

HO HO HO !!!


Bu aralar sinemaya çok sık gitmeye başladım. Türk filimleri canavar geliyor...

"Neşeli Hayat" filimine gittim, büyük bir zevkle izledim. Oyunculuk ve filimin senaryosu çok güzeldi. Yoksulluk insanları neler

yapmaya zorluyor, ama yaşanan herşey aslında kişiliği derinleştirip, renk katıyor.

Rıza karakterini muhteşem canlandırmış Yılmaz Erdoğan, saf, doğal, sakin, sevgi dolu bir gariban Rıza, eşi "Çok Güzel Hareketler Bunlar ekibinden başarılı bir sanatçı, Doğal oyunculuk seyirciye o kadar güzel yansımış ki, gözyaşlarına boğulurken, gülmeye başlıyorsunuz. Hayat gibi, bir taraf kan ağlarken, diğer taraf dans, eğlence ve zevk peşinde !

Ekmek parası için, bir çok yol deneyen Rıza, Noel Baba olarak bir oyuncakcı Dükkanının önünde "Ho ho ho ! iyi yıllar diyor, bu arada başına gelmedik kalmıyor, ama sonunda gerçek bir Noel Baba oluyor, önce kendi yakınlarına sonra diğer kişilere mutluluk dağıtıyor.

Lutfen Türk Sinemasını destekleyelim, gidelim, görelim, üstelik ülkemizin üzerindeki bu karanlığa biraz aydınlık getirelim, umut kapılarımızı açık tutalım, birbirimizi sevelim, üç günlük dünya ne Kürde;ne Amerikalıya ne de Türk'e kalmaz !!!

HO, HO, HO !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..