Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

'Nişantaşı çocuuu'

'Nişantaşı çocuuu'
 

Alıntıdır.


Bazıları gibi bende sınıf ayrımına karşıyım fakat yadsıyamayacağımız bir gerçek vardır ki “KALİTE”. Aslında bu tip bir yazı yazmayı düşünmüyordum ama içinde bulunduğum çevre ve insanlar maalesef kendimi ifade etme zorunluluğu doğurdu.  Kalitenin bence maddiyatla bir alakası yok. Tabii ki maddiyatı iyi olan kesim daha elit yerlerde takılabilir fakat maddiyatınızın kötü olması bütün boş zamanlarınızı nargile kafelerde geçirme zorunluluğu yaratmaz.

Kalite denilen şey sadece giyim tarzıyla değil, konuşmanız olsunda bir ortamda oturuşunuzdan kalkışınıza kadar olan tüm hareketlerinizi ele alan bir olaydır. Benim için her zaman önemli olan şey çoğunluğun içinde tek olmaktır. Kocaman bir masada üslubu, davranışları ve konuşmalarıyla dikkat çekmektir. İnsanlar üzerinde farkındalık yaratmaktır. Ve en önemlisi bir ortamdan ayrıldıktan sonra geride bıraktığınız insanların sizi düşünüp ‘vay be’ diyebilmesidir. Ben her zaman bulunduğum ortamda bu hususlar doğrultusunda hareket edip, idolümdeki kişiliğe sahip olabilmek için davranışlarıma özen göstermişimdir. Çevremde bulundurduğum arkadaşlarımda her zaman bu elitlikte ve bu seviyede ki insanlardır. Sakın yanlış anlamayın. Kimseyi küçümseme gibi bir amacım yok. Fakat benimde kendime göre bir seviyem ve ‘olmazsa olmaz’larım var. Bazen de seçici olunması gerektiğini düşünürüm. Çünkü belli bir yaştan sonra seçimlerimiz hayatımıza yön verecek bir boyut alıyor.

Fakat gelin görün ki böyle düşününce size takılan lakap ‘Nişantaşı çocuuuu’ oluyor.  Ve üstüne üstlük sen karakterini ortaya koyarken bunun zıttını sana kabullendirmek için diretiyorlar. Hayır kardeşim, anlamıyorum neyin peşindesin? Ya da neyi ispatlamaya çalışıyorsun? Bu tip karakterler benim yaş grubum içinde pek alışılagelmiş bir durum olmadığından, sadece filmlerde görüldüğünden hayalimdeki tiplemeyi anlattığımı sanıyorlar. Oysa ki hayalimse bile hayallerimin yüksek ve bu denli güzel olması yine benim için olumlu bir durum oluyor. Nedir bu yerme çabanız? Aslında ‘beni bilen bilir gardaşşş’ deyip sıyrılmakta vardı fakat ben başta da söylediğim gibi kendimi ifade etme gereği duydum. Özetlersek bütün bu yazıyı; Her zaman farklılık yaratmayı ve kaliteli bir hayat yaşamayı hedeflerim. Bazen hedefleri yüksek diye tanımlansam da pek yalan sayılmaz. Çünkü yaşamımda her şeyin en iyisini yapabilmek ve sahip olmak için çabalarım. Çoğu zamanda başarılı olmuşumdur. Bu her zaman bir tercih meselesidir. Herkes kendi hayatının temellerini oturtup kendi istediği hayatın başrolündedir. Kalite cebinizde değil, çevrenizdedir…

 
Toplam blog
: 6
: 838
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Merhaba... Öğrenciyim. Gülmeyi ve güldürmeyi seven, kimine göre saf, kimine göre kurnaz (!) ama ö..