Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '06

 
Kategori
e-Ticaret
 

'Niye benim aklıma gelmez böylesi' dedirten bir girişimcilik örneği

'Niye benim aklıma gelmez böylesi' dedirten bir girişimcilik örneği
 

Gerçi eski bir site. Çok eski sayılmasa da bir iki yıldır yayında sanırım ama ben daha bir iki aydır yayındayım, o yüzden yazacağım işte:)
Evdesiniz, canınız yemek yapmak istemedi, malzeme yok, yalnızsınız, makarnadan başka bildiğiniz yemek yok ya da ne bileyim işte, dışarıdan yemek istediniz yahu! Ne yiyebilirsiniz? Elinizde bir iki kart var ama mönü belli, pide, kebap, sandviç,pizza. Halbuki şöyle güzel bir çorba olsa, yanında güzel bir ev yemeği, ya da ne bileyim balık, çin yemeği... Dışarı çıkmak lazım değil mi? Of, of... Kim çıkacak şimdi ya? Kaldınız mı yine kuru fast foodlara? Ya zaten geçende pideden adamın saçı çıktı, of ya, başka pidecinin de numarası yok ki. Eyvah! Cepte nakit kalmamış! Ne yapayım bu gold cardları yahu? Git, çek getir de diyemem ya. Bana makarna yolları, sana kurşunlar...

Artık kuru kuru şeyler yemek zorunda değilsiniz desem? Artık aynı yerden yemek zorunda olmadığınızı bilseniz ne yapardınız? Cebinizde kredi kartınızdan başka birşey yokken de eve sipariş getirtebilmek nasıl olurdu? Ben bunu öğrendiğimde havalara uçmuştum. Tesadüfen,kigem.com' da dolaşırken öğrenmiştim ve siteyi ziyaret ettiğimde gözlerime inanamadım. İlçemdeki bütün sevdiğim restoranlar geçmiş karşıma, sipariş vermemi bekliyorlar. Ne kredi kartı bilgisi giriyorsunuz, ne de herhangi bir ücret ödüyorsunuz. Sepete canınız ne çekiyorsa atıyorsunuz, siparişi onaylıyorsunuz ve size seçenekler sunuyorlar. Artık restoranın seçeneklerinin çeşidine ve size kalmış nasıl ödeyeceğiniz. Sodexho ile mi ödersiniz, kredi kartı ile mi, orası size kalmış. Seçiyorsunuz birini ve siparişle birlikte,eğer kredi kartı seçeneğini işaretlemişseniz pos makinesiyle kapınızı çalıyorlar. Gözünüzün önünde karttan tutarı çekiyorlar ve siz de afiyetle yemeğinizi yiyorsunuz.

Microsoft ve DorukNet tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Altın Örümcek Web Yarışması'nda da E-Ticaret ve Servisler kategorilerinde birinci olurken organizasyonun en büyük ödülü olan Türkiye'nin En İyi Web Sitesi ödülünün de sahibi olmuş bu arada.

Tamam tamam fazla konuşmayacağım, veriyorum sitenin adresini. Afiyet olsun.
www.yemeksepeti.com

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..