Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

'O' nun bendeki aşkı

'O' nun bendeki aşkı
 

VARSIN KÖRLER GÖRMESİN HİSLER ÇOK ŞEY SÖYLÜYOR


Nerdesin gel artık bitsin sana ait bendeki ben aşkım esaretim .Ben hazırım sana ait bedeni vermeye beden bende durmuş ne fayda ruhum hep senin gelişin nöbetinde.                                                                  

Gecikmeli tarifelerin aşk acılı terazimin günah kefesi, senden taraf ağırlıkta, biliyorum sonununda geleceksin .Ama ne olursan zamanı geçmeden gel artık.                                                                           

Ben hazırım meydan okurcasına caddemde  kapımda geçişini tülümün penceresinde baktıkça gözlerim doluyor.     

Aşkının ağırlığında dayanmaz oldu çeyrek çarpan emanet kalbim sana.      

Duvarlar şahittir bana ne kadar söylesemde boşuna odanın  duvarı dilli yok ah bir konuşsa bütün haykırışlarım, yalvarmalarım, inancıma şahittir aşkına.                       

Ömür boyunca iki selvi arasında uzansa bedenim, ruhum hiç tanımadığı bedenin olacak.Hiç koklamadığım gül kokulu tenin ruhumu teslim alacak .  

Beklediğimde buydu zaten sana ait ruhum gecelerin bile anladığı  gündüzlerim her salisesi sana ait olanı vermekti amacım.                                           

Bahane uzatmalar boşuna al sana emaneti meydan okuyorum! Korkmuyorum senden. Korkum! ruhum sana vardığından asla tekrarı olmayan o an ilk bakış ve asla tekrarı olmayan ilk görüşte aşık olmanın cezası bana soracağın soru olsun.           

Hazırım her zaman, bana önce aşkı sor. Cevapsız kalacak tek sorun olacak. Bekledikçe gelmiyen zalim aşkın günahı cevabım olacak.      

Bedenim emanet olsada bende ruhum hep senin bedeninde  yaşıyacak.

 
Toplam blog
: 24
: 479
Kayıt tarihi
: 19.12.11
 
 

Haci Nazli. Celal Bayar Üniversitesi VARLIĞIMLA KİYMETİMİ BİLMEYENLERİ YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM...