Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"O"

"O"
 

Sistem der, sistem dersin, Ben der!........................... Ben der, ben dersin, Sistem der!.........................................................................


Hem giyiniktir,
Hem çıplaktır...

Suretlerde görünür,
Suret’te gizlenir..

Kah sever,
Kah darılır...

Yalnızlığı ister,
Kalabalıktan hoşlanır...

‘Nokta’yı büyütür dağ yapar,
Dağı küçültür, nokta eder...

Uzun süre konuşur,
Ağzından kelime çıkmaz...

Dost’tur,
Dost’la ilgilenmez...

Sever görünür,
Emaresi görünmez...

Sistem der, sistem dersin,
Ben der!...

Ben der, ben dersin,
Sistem der!..

O sistemdir,
Sistemin arkasındaki ‘BEN’ dir...

Her şeyi bilir,
Bilmez görünür...

Dolu gibi yağar,
Güneş gibi açar...

Aleni olanı gizler,
Gizli olanı açığa çıkarır...

Dilediğini yönlendirir,
Yönlendirdiğinde yoktur...

Varlık ‘O’ndan zuhur eder,
O ise, hata yapmaz...

Sahip gibi görünür,
Hiç bağı yoktur...

Belirli bir kütleye sahiptir,
Yerçekimine bağımlı değildir...

Açı seyreder,
Toku doyurur...

Dışında öfkelidir,
İçinde sakin...

Zaman içinde yaşar,
Zamana tabi olmaz...

Kendini düşünmez,
Sonrasını düşünür...

Ciddiye aldığı şaka,
Şaka aldığı ciddidir...

Sevab odur,
Günahı üstlenmez..

İyilik yapar,
Kendisi olmaz...

Ahmed F. YÜKSEL

https://twitter.com/sufafy

https://twitter.com/AhmedHulusi

http://www.ahmedhulusi.org/

 
Toplam blog
: 636
: 9957
Kayıt tarihi
: 14.12.11
 
 

Araştırmacı Yazar.. ..