Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '11

 
Kategori
TV Programları
 

”O Ses” i büzüşesice (!) Hülya‘nın son marifeti: ”Neylan‘ı kıskanmak”!!!

”O Ses” i büzüşesice (!) Hülya‘nın son marifeti: ”Neylan‘ı kıskanmak”!!!
 

Hülya, sana bu açık mektubumdur… Tüm sevgimle ve saygımla yazıyorum, yaptığın her şeye rağmen… Ama sana öyle kızgınım öyle kızgınım ki, sinirimden tırnaklarımı yüzlerce kez yemek ve yeniden çıkmasını dileyip, bir daha bir daha yemek istiyorum, senin yüksek müsadelerinle…

Allahını seversen ne istedin Neylan ‘ dan ve kankası Serhat ‘ tan… Bilindik ve herkesin beylik bir biçimde okuduğu bir parçaya, senin bile aklına hayaline gelmeyecek orjinallikte ve güzellikte bir yorum getiriyorlar, bunu görmezden gelip, onları ayakta alkışlamıyor, bir de üstüne üstlük onları eliyorsun…

Ayıp, ayıp ve yine ve yeniden defalarca kez ayıp… Kelimenin tam anlamıyla ” Kıskançsın ” Hülya Hanım… Hiç kusuruma bakma ama, bu yaptığınla yüzbinleri ve milyonları üzmekle kalmayıp, yetenek ve ses seçimi konusundaki üstün becerini, bir kere daha ortaya koymuş oldun…

Keşke Acun Ilıcalı, sitesinde bir oylama gerçekleştirse de, yaptığın elemenin yanlışlığının farkına varsan… Çünkü Acun ‘ a sürekli yaptığın gibi, bana da hiç de haklı olmaycak itirazlarda bulunacağını, neredeyse adım gibi biliyorum… Sadece basit bir oylama istiyorum, başka bir şey değil…

Sana ithafen içimden ” Yetenek Mezarcısı ” demek geçiyor, ama hem yasal prosedür yüzünden, hem de haddimi aşmamak için demiyorum… Yine de bugünden sonra seni kendime daha iyi anlatabilmek için, o tanımlamaya en yakın ve o anlamı en hakkıyla anlatacak bir biçimde, sana ” Yetenek Süpürücüsü ” demeyi tercih ediyorum…

Olmaz, olamaz ve olmamalı böylesi bir insafsızlık… Sansasyon ya da sataşma olsun diye yazmadığımın altını bir kere daha çizmek istiyorum… Bu açık ve net olarak anlaşılsın lütfen… Sen ne yaptığının farkında mısın acaba?.. Ses olarak nasıl bir hazineye kıydığını göremiyor musun gözlerin açıkken?…

Serhat için yapılacak eleştirileri bir yere kadar anlayabilirim de, Neylan gibi eşsiz ötesi bir sesi anlayamamanın yada eğer art niyet aramak gerekiyorsa, ayan beyan kıskanmanın mantığı nedir?.. İnanın Hülya Hanım, kafamda bunun gibi o kadar çok soru var ki, keşke beni ciddiye alıp, aynı sevgi ve saygı koşulları altında yanıtlayabilseniz bunları…

Belki ben bir uzman değilim ama, milyonlarca insan gibi ben de, Merve ‘ nin özellikle yükselişlerde, parçadan nasıl kaçtığını ve köşe bucak saklanacak yer aradığını gördüm… Tam anlamıyla ibretlik bir eleme olmalıydı, bir müzik üstadı olarak siz Hülya Avşar ‘ın Merve ‘ yi düelloda evine göndermesi…

Aman Allahım, o da ne?.. Yürek dolusu bir haykırışla ” Merveeee ” demeniz vardı ki, tam anlamıyla evlere şenlik… Gözlerim faltaşı misali açık bir halde, ekrana bakakaldım öylece… Kulaklarıma inanamadım, acaba yanlış mı duyuyorum diye, gelişmeleri kontrol ettim…

Ama malesef o moruk kulaklarım beni yanıltmamış… Eşsiz ” Yetenek Süpürücüsü ” Hülya, ” Dilan – Pelin ” ve ” Barış Ayda ” eşleşemelerinin ardından, bir büyük işe daha imza atarak ” Neylan – Serhat ” ı ortalama Merve karşısında elemeyi başarmış…

Sadece bu yarışmada değil, ” Yetenek Sizsiniz Türkiye ” deki benzersiz beatbox çı Görkem Ural ‘ ı saf dışı bırakma girişimini unutmadığımız Hülya Avşar , ” O Ses Türkiye ” ye de imzasını atmaya devam ediyor… İşte o içimin sızım sızım sızladığı, düello performansının video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-i-buzusesice-hulya-nin-son-marifeti-neylan-i-kiskanmak.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..