Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

"O Ses" Jürisi Mustafa Sandal'ın Hülyalaşması – Düello: Deniz & Cansu Ceren Yorumum ( Part : 1

"O Ses" Jürisi Mustafa Sandal'ın Hülyalaşması – Düello: Deniz & Cansu Ceren Yorumum ( Part : 1
 

Bu seferki kanlı ( ! ) düellomuz, Mustafa Sandal ‘ ın ilk kez Hülya Avşarlaşması sonucu ortaya çıkmış bulunuyor… Çünkü şu ana kadar sadece Hülya Avşar ‘ ın benzersiz eşleştirmelerinde gördüğümüz, üstün yeteneği üstün yeteneğe kırdırma hastalığını, ne yazık ki iki harika ötesi ses olan Deniz Yükseler ile Cansu Ceren Gönen ‘ i eşleştirmeyi başaran Mustafa Sandal ‘ da da görme ayrıcalığını elde etmiş bulunuyoruz…

Bu anlamda, O ‘ na karşı eleştiri bombardımanımı başlatmadan önce, teşekkürü bir borç bildiğimin altını kalın kalın çizerek belirtmek istiyorum… Ya Allahınızı severseniz sevgili jüri üyelerim, canlarım benim… Sizlerin yaptığı yanlış tercihlerin ortadan kaldırılmasını içeren, şu eleme turunun mantığını nasıl anlamazsınız yada bilerek ve kasıtlı olarak, anlamamazlıktan gelirsiniz…

Her şeyi bir kenara bırakın ve şunu izah edin çok rica ediyorum… Yani, öle bayıla, yalvar yakıla, karalar bağlayarak, el pençe divan durarak, hatta neredeyse yalvararak, büyük umutlarla sizin takımınıza gelmesini sağladığınız muhteşem ötesi seslerin ve yeteneklerin, asla ve asla karşı karşıya getirilmemesi gerektiğini, bir ben mi biliyorum şu üç günlük dünyada ya?..

Deniz de Cansu Ceren de, müzik icrası ve yaratımı konusunda aklınızın hayalinizin alamayacağı, inanılmaz bir potansiyele sahipler… İleriki turlarda hangi şarkıyı isteseniz, bülbül gibi şakıtıp üstüne kendi yorumlamaları ile aynı parçayı birer kez daha yazdırtabileceğiniz muhteşam altyapıları var her ikisinde de…

Takım içi dengeler terenennisine ne kadar sığınırsanız sığının, kimi eşleştireyim nağmelerini nasıl okursanız okuyun, bu insan ötesi iki ses, hiçbir akıllı eşleştirme denkleminde karşı karşıya gelemez ve gelmemelidir… Alırsın onların karşısına bir kaç gömlek alttaki iki sesi, eşleştirirsin ve onları üst tura taşırsın olur biter, yani bu kadar kolaydır işin özü…

Amacım ukalalık yapıp size jüri üyeliğini öğretmek değil… Bir kere her şeyden önce, böyle bir şey haddim değil… Sadece ve sadece içim yanıyor cayır cayır… Hani koca bir ormanı tutuşturursun ve sahip olduğu herşeyiyle yanıp kül olmasını izlersiniz ya, ben de sizin bu saçma sapan eşleştirmelerinizi izlerken, aynı can acıtıcı duyguyu yaşıyor ve elediğiniz insan ötesi yeteneklere sahip gencecik yürekler adına çığlıklar atıyorum…

O yüzden, Mustafa Sandal ‘ ın Deniz Yükseler ile Cansu Ceren Gönen arasında gerçekleştirmiş olduğu eşleştirmeyi asla ama asla doğru bulmuyorum… Bu davranış, derya misali iki yeteneğin birbirine kırdırılışından ve göz göre göre zebil, ziyan edilişinden başka bir şey değildir, bir kere o şerhim biline…

Allahtan en azından biri bir üst tura çıkacak da, o yetenek katliamından sağ kurtulup yoluna devam edebilecek… Sanırım bu kazancı bir tür en kötünün en iyisi kazanç hanesine yazabiliriz siz Mustafa Sandal ‘ ın yüksek müsadelerince.. Ama ben olsam yada bir başka akıllı ve uslu jüri üyesi olsa, böylesi bir kırdırışa izin vermeyeceğinden adım gibi emin olduğumu belirtmeliyim…

Şimdi gelelim, düellonun analizine…

( 1. bölümün sonu… Buraya kadar sadece Mustafa Sandal ‘ a verip veriştirdim… Asıl düello analizim 2. bölümde bulunmaktadır… Lütfen yazının diğer kısmını da okuyunuz… )

www.hayatveinsan.com/o-ses-jurisi-mustafa-sandal-in-hulyalasmasi-duello-deniz-cansu-ceren-yorumum-part-1-mustafa-sandal-a-veryansin/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..