Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Magazin
 

'Okan mı Beyaz mı?' Diye sormuyorum

'Okan mı Beyaz mı?' Diye sormuyorum
 

Canım ülkemiz her alanda olduğu gibi talk show alanında da malesef çok sayıda değerli üreticiler barındıran bir ülke değil. Bunun anlamı nedir? Elde olanlarla yetinmeyi bilmektir. Şükret ki Allah dahasını versin, öyle değil mi?

Etkin olarak yıllardır bu alanda boy gösteren iki önemli insan vardır ve bu isimler sürekli karşılaştırılır: 'Okan mı Beyaz mı?' Ben aynı soruyu sormuyorum sevgili okur. Ben direk cevabımı veriyorum: 'Okan.'

Beyazıt Öztürk'ün başarısını tartışacak durumda değiliz. Şüphesiz ki talk showda ülkemizin en önemli iki insanından biri. Ancak; Beyaz'ın insanları aman memnun edeyim telaşı beni delirtiyor açıkçası. Herkese güzel ve yakışıklı görünme çabası, bir 'ben' psikolojisi içerisinde olması, olayı renklendirmiyor tam tersine biraz absürtleştiriyor. Birçok ünlü isimle arası çok iyi olan Beyaz'ın ekranlardaki haline bakılırsa, onlarla canlı yayında pek de talk show niteliğinde değil muhabbeti.

Okan'a gelince... Okan da bahsi geçen tüm özelliklere sahip ancak; Okan'ın kimseye 'eyvallah' dememesi ya da demeyecek durumda olması çekiciliğini daha da etkin kılıyor. 'Ben davet ederim, programımı yaparım, gelen gelir, beğenen beğenir kardeşim' tavrı çok etkileyici. Bence Okan'ı Okan yapan da budur. Haftada beş gün program yapmak, güncel ve aynı zamanda ülkede baş gösteren önemli konuları ele almak, duyarlı vatandaş modunda olmak onu cazip hale getiriryor.

Okan'ın kendisine yönelik eleştirileri nispeten kaldıramama tavrı da ekranlarda seyirciye nispeten aksettirilse de bu alanda son sözü Okan söylüyor bence. Her ikisi de tartışılmayacak başarılara imza atmış ve halen de atmaya devam ettikleri görünen bir gerçektir.

İkisine de başarılar diliyor, takibe devam diyorum.

 

 
Toplam blog
: 17
: 684
Kayıt tarihi
: 29.02.12
 
 

 Baskı, yönlendirme ve nasihatin kendine olsun. Yürü bakalım.     ..