Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

"Önerilerim" üzerine!

Kıskandığımdan değil vallahi!

Bugünkü merakım değerli bloger arkadaşlarımın önerileriydi!

Neler önerilmiş neler!

Üste para verseler önerilmeyecek yazılar! Şahsen ben almam!

Hani derler ya “ Derviş dervişi tekkede; hacı hacıyı Mekke’de bulurmuş!” Bizimkiler Milliyet Blogda buldu!

Kaybetmeseler iyidir!

Benim de birçok yazım önerilmişti ama münasip bir mesajla buna karşı çıktım!

“Sevgili blogerim; naçizane yazımı önerilerinize almanızdan derin haz duymakla birlikte, ilkesel olarak bu tür

paylaşımlara karşı olduğumu bilmenizi isterim! Bilmiyorsanız bilin!”

Şu an yok!

Bunun, benim yazı kariyerimi negatif olarak etkilediği düşüncesindeyim! Her zaman amatör ruhla yazan bir

bloger olarak üst hayallerin esiri olma korkusu yaşıyorum!

Beni bu halimle seviniz ne olur!

Meslek yaşamımda da böyle olmuştur!

“Ahmet Abi, on katlı bir inşaat var Abi!”

“Hayır Cafer! Ben çatı katlıdan yukarı çıkamam! Başım döner Ağabeycim!”

Otoyol işinde de öyleydi! İşimin azaldığı bir dönemde Mericci’ye gitmiştim!

“Şef; önümde iş yok! Adamlar boş duruyorlar!”

“Gültepe viyadüklerinin kaldırımlarını yapın Ahmet!” (İzmit’teki iki tünelin arasındaki viyadükler!)

“Şef ondan ne kazanırım ki? Milletin yevmiyelerine yetmez kazandığım!”

Gültepe viyadüğü zeminden doksan beş metre yüksekteydi! Tam başlarız çöker möker!

“Araziyi gezelim de beğendiğin işi yap bari!”

İtalyanların en iyi adamıydı Mericci! Adam gitti memleketine kalp ameliyatı oldu geldi evliya oldu! Ne istersem

yapıyordu!

Yani!

Bir ayağım yere basacak arkadaşlar!

Yüksekler tehlikeli!

Özeleştiri bu tabi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..