Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '14

 
Kategori
Güncel
 

"Örtün, örtün" Denilen şey

"Örtün, örtün" Denilen şey
 

İşte bu:)


Kuran’a dayandırılıyor ya...

Gelin o zaman,

Önce ayeti okuyalım sonra konuşalım:

“Ey peygamber,

Eşlerine,

Kızlarına,

Ve müminlerin kadınlarına söyle...

Dış giysilerini üzerlerine alsınlar...

Bu onların tanınmaları ve incitilmemeleri için...

Çok daha uygun bir yoldur...”

 (Ahzab suresi- 59. Ayet)

İşte bugünlerde hop oturup, hop kalkılan olay bu...

Örtünmeyle ilgili iki Surede üç ayet var:

Birisi Nur suresi (24/31.) ayetler

Bir diğeri de yukarıda aldığım ayet...

Günlerce bu konu üzerinde düşündüm.

Düşündüm...

Düşündüm...

Düşündüm...

Fakat bir türlü bu ayetten yola çıkarak bugünkü tesettür noktasına gelemedim...

Bu adamlar bu ayetten yola çıkarak nasıl bu denli taassup yaratabiliyorlar hayret!

Ayet açık!

O zamanki koşullarda kadınların o bölgenin aşırı sıcak olmasından dolayı...

Biraz açık giyindiklerini okudum diğer kaynaklardan...

Bu da onların sıkıntı yaşamasına neden oluyormuş...

Bunun önlenmesi için de yukarıdaki öğüt ortaya atılmış...

Kuran öğütlerinin hepsi dünya durdukça yararlı olacak değil...

Bu öğüt de o günkü koşullara uygun bir öğüt işte!

Bugün için yakın çevremizde modern giyinip de saldırıya uğrayan kadın, oransal olarak yüzde kaçtır?

Dikkate bile alınmayacak kadar azdır!

Uygarlığın daha da ilerlediği durumlar yaşayacak insanlık, o zaman bu konu söz konusu bile olmayacak!

Adamlar akıllarını başörtüsü ile bozmuşlar sanki:)

Kalkıyorlar ilkokul beşinci sınıf kızlara kadar indirgediler olayı...

Yazık ya...

Gerçekten yazık!

Daha önce de yazdım bu "toplumsal başörtüsü" ilk olarak;

Sümerlerde “tapınak fahişeleri” tarafından kullanılmaya başlamış...

Daha sonra da aşırı dindar Yahudiler tarafından kullanılmış...

Onlar hala da kullanılıyor...

Özellikle son günlerde görülen "sıkma baş" şekli tamamen Yahudi adeti...

Onlarda kadın saçını görünce erkek, “avret yeri” kılı aklına geliyormuş ve hemen saldırma pozisyonuna geçiyormuş...

Bunu engellemek için de kadın, ya bir tel saç görülmeyecek şekilde başını örtecek ya da saçlarını jiletle kazıyacak demişler...

...

İşte böyle Türk kadını durum bu merkezde...

Benim sözüm şu, "uyanın artık!"

Kendinizle böyle, "oyun oynatmayın!"

Modern dünya kadını gibi giyinin!

Korkmayın Allah bu yüzden sizi cehenneme falan atmaz!

Cehenneme gitme koşuşlarını da burada sayalım öyleyse:

Yalan söylemek, verdiği sözde durmamak, hayırdan uzak durmak, barışı bozmak...

İşte bu kadar hepsi...

Cennete gitmek için sadece bunlardan kaçının yeter kardeşlerim...

Yani kendinizle "oynatıp durmayın!" derim...

Saygı ve sevgilerimle...

  

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..