Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

"ÖSS yolculuğu" serisine devam...

"ÖSS yolculuğu" serisine devam...
 

Ders çalışmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı...


Merhabalar, sayın başarı yolcuları... Yolculuğumuza devam etmek üzere tekrar birlikteyiz. Yavaş yavaş başarı alemlerini tanımaya devam ediyoruz.Bügün ise ikinci alemi ele alacağız. Gelin onu da bir gezip görelim...

ALEM 2:ROBOTLAŞIYORUM::!!!
Çaktırma dostum; ben hokus-pokus yaptım, hedefine bir an önce ulaşasın diye, noldu? Olmadı mı? Tüh!Sihirde bir yanlışlık olacak herhalde. Hemen "Başarıda sihrin püf noktaları" kitabına bakıyorum.Hıımmm...Hııhh buldum:Ayy ben yine yanlışlıkla "Sihirbazlığa inanan EMBESİLLER" kitabına bakmışım(Çaktırma, büyük bir hata biliyorum)Neyse, bu kadar lagaluga yeter.Evet; Başarıda Sihrin Püf Noktaları kitabında şöyle yazıyor:Alem 2 biraz enerjik olup kişileri canlarından bezdirmekle yükümlüdür.Bunun yanısıra yan etkileri olarak kişide vazgeçme, pes etme, kaygı ve depresyon görülmektedir...Şaakkkkaaaa...Hani her şakanın %50 gerçeklik payı var ya, bunda da alem 2 nin biraz enerji sarfiyatı istediği bir gerçek.Yan etki olarak kişide bu bozuklukların görülmesi de fayet normal.Yani alem 2 de Harekete Geçme zamanınız gelmiş demektir.Bunun için de bir ders çalışma programı edinmelisiniz. Gell vatandaş geell....demiycem;çünkü programın da kendine göre inceliği, esnekliği, eğlenceliği gibi bir çok püf noktası var ve bu konuda edindiğim bilgiler sizi yanlış yollara sürükleyebilir.Bunun için rehberlik servislerinden yardım almanızı şiddetle öneririm.

Şartlar ne olursa olsun o programa uymalısınız.Yani programa gidin yolda yapılan her şey mübahtır.(Bisiklet sürmek, TV, PC, arkadaşlar...)Belki de hepsine bir süreliğine elveda deyip el sallayacaksınız ama açık ve net söylüyorum:ÖMÜR BOYU EŞEK OLACAĞINA, BİR SÜRELİĞİNE İNEK OL! Evet dostum, kim demişse doğru söylemiş.O programa uymama gibi bir lüksün olmayacak.Nıhahahaha...yaşasın kötülük. Bütün zevklerine elveda diyeceksin...demem be kanka.Çünkü ben öyle kötü birisi değilim.Program öyle öcü gibi bakılacak bir şey değil ki.Telafi zamanları, arkadaş gezintileri, mola araları...yapman gerekenlerin arasında bunlar da olacak.Yani ödünü patlatma boşuboşuna, sen istesen de istemesen de sınavda ödün patlayacak nasıl olsa...(Hihhihhih)...Şaka bir yana da kanka, gerçekten programını büyük bir titizlikle oluşturmalısın.Bu programa kararlı bir Türk gibi başlamalı ve sonuna kadar da bir İngiliz gibi gitmelisin.(Ne acı bir durum...)Aslında var ya, bir de kararli olsak, bizi kimse geçemez ama...(!)Offf...Yine şakanın dozunu kaçırdım.Neyse...Bunların yanısıra bu programa sadık kalmalısın.Hedefe kenetlenmek, hedefinle bir bütün haline gelmen anlamına gelir.Aynen vuracağı uçağın peşine takılan bir füze gibi olmalısın.Uçak nereye gidip ne yöne saparsa sapsın ve ne tür manevra yaparsa yapsın füze ondan asla ayrılmaz.Sende hedefine böylesine kenetlenmelisin, dostum.Hedefine giden yol kaça ayrılıyor, hangi yol asfalt, nerde güneş var, nerde çamur var, hangisi daha uzun, hangisi daha kısa...bunları bur bur değerlendir, tamam mı?Ama şartlar ne olursa olsun, sakın haa vazgeçmeyi deneme.

O zaman seni enselerim, haberin olsun.Benim dostlarım, arkadaşlarım, kankalarım gidebilecekleri yere kadar gitmeliler.Yoksa yarın öbür gün bir "Gelecek" olarak karşına çıkar ve canımın istediği kadar seninle dalga geçerim.Secim senin;ya sen hayatla dalga geçeceksin, ya da o seninle ömür boyu dalga geçecek!Ona bir ömrünü verebilecek kadar cömert olduğunu düşünmüyorum.Neyse;çenemi kapama vakti geldi.Yine başka bir alemde, başka bir konuyla ve gelişmiş-değişmiş bir senle buluşmak üzere...Hoşçakalın...

 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..