Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

“Otomobilsiz Kentler Günü”

Bu günlerde bir tiyatro seyrediyoruz ki inanılır gibi değil. Neymiş efendim Avrupa hareketlilik haftası kapsamında Dünya otomobilsiz kentler günüymüş. Var mı bir değişiklik törenlerden ibaret.

Biraz önce twitter’da gördüm. Otomobilsiz kentler günü kapsamında bir günlüğüne Paris ve Londra’da kent içine araç alınmayacakmış. Türkiye'de de olsa ne güzel olur. Ben o gün koşmak koşmak bir daha bir daha sokaklarda özgürce yürümek istiyorum. Fotoğraf ne kaldırımlar dolu. Kaldırımların kenarlarıda esnafın araçları. Bazen küçük bir boşluk oldu mu yabancı geliyor. abi beş dakika yarım saat aracım durabilir mi hayır buranın yeri var. Sanki tapulu arazi yaya geçitlerinde araçlarla uğraşıyoruz. Adam koyup gitmiş benim için parsel parsel eylemişler dünyayı değişini dinler misiniz?

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..