Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '14

 
Kategori
Siyaset
 

"Oyumla cezalandırırım!"

"Oyumla cezalandırırım!"
 

KURULTAY


CHP içinde var olan, ya da abartılarak var olduğuna ilişkin VİTRİNLEŞTİRİLEN çekişmeleri hiç gündem yapmadık HOŞBEŞ ÇAYEVİ’ nde… Bu gün son kurultayı da dikkate alarak, CHP’ DE HİÇ BİTMEYEN İÇ ÇEKİŞMELERİ DEĞERLENDİRELİM…

- Antalya’ daki mi, sosyal medyadaki mi, genelde mi?

- Kısa kısa, tümünde...

* * *

- Tüm konuşmaları dinledim, gelişmeleri gözledim, ana başlıklar altında sınıflamaya çalıştım. Ben konuşacağım… Genel Başkanın tutum ve davranışlarına, söylev ve söylemlerine karşı duranlara diyeceklerim var…

* DIŞARIDAN DEVŞİRİLENLER ve PARTİ DİSİPLİNİ…

- Yıllardır teşkilatın en alt biriminden yukarılara, tırnaklarıyla tutuna tutuna tırmanan ‘CHP’ NİN ÖZ ÇOCUKLARI’ varken, bir yerlerden devşirilip, paraşütle indirilircesine yönetime yerleştirilmeye çalışılan kişilere saldırılıyor… Bu her zaman var… Belediye başkan seçiminde de oldu, diğer seçimlerde de… Bu her partide vardır, olur. ‘SONRADAN GELENLER’ e nedir bu düşmanlık, kapalılık, anlayamıyorum… 36 YIL BÜROKRATLIK YAPTIM, ‘sosyal demokrat’, ‘solcu’ sözleriyle aşağılandım, sürgünler yaşadım… DSP döneminde de ‘’O CHP’ lidir, CHP’ liler bizim için MHP’ lilerden daha tehlikelidir!’’ dendi benim için. Devlet memuruydum, 36 yıl CHP üyesi olamadım, emekli olunca üye kaydımı yaptırdım, delege oldum… Siyasetçilerle yan yana gelmeye başladım, toplantılarda nutuklar attım, edindiğim bürokratik ve teknik birikimlerimle, herhangi bir siyasi makam, mevki beklemeden, seçime hangi partilim hazırlanıyorsa onun için çalıştım, tüm gücümle çalıştım, saygı ve sevgi ama sonradan gelmeliğim nedeniyle her fırsatta bir mesafe, bir ikincillik sezdim… Daha etkin olabileceğimi görüyordum, kendisini partinin gerçek sahibi olarak gören, aslında hiç de yararlı olamayan pek çok arkadaşın gölgelemesi, engellemesini önemsememeye çalışarak hizmet verirken kırgındım da… ONLARI AYIPLADIM, AYIPLIYORUM…

- Onlar senin gibi gelenlere değil, CHP’ nin genel özelliklerine uymadığı, karşı oldukları bilindiği halde devşirilenlere karşılar sanırım. 

- Bir yorumcunun sözü aklımda ki doğrudur, gerçektir; ‘’CHP’ NİN TEMEL ÖZELLİKLERİNİ DEĞİŞTİRMEYE, HERHANGİ BİR NEDENLE DIŞARIDAN GETİRİLEN KİŞİNİN GÜCÜ YETMEZ. BUNA CHP GENEL BAŞKANI’ NIN BİLE GÜCÜ YETMEZ…’’ demiş, sonra da CHP’ NİN GENEL ÖZELLİKLERİNİ SAYMIŞTI… Genel başkanın da bunu bildiğine inanıyorum. PARTİ İÇİ MUHALEFET temel özelliklerin değiştirilmeye çalışıldığını düşünenlerden oluşmalıdır ve PARTİ İÇİNDE HER ZAMAN BULUNMALIDIR. AMA bu muhalefet, toplumun geneline açık şekilde, partiyi yıpratacak şekilde, partilileri ayrıştıracak şekilde, CHP’ yi bölecek şekilde yürütülemez. Aksine davrananlara karşı da PARTİ YÖNETİMİ önlem almak zorundadır. İşte burada DİSİPLİN gündeme gelir, GEREKLİDİR. AKP’ de iç çekişme yok mudur? Hem de nasıl vardır ama bunu, oy verenleri bırakın, sıradan üyeleri bile göremez, bilemez… Çünkü orada disiplin vardır… ‘’O DİKTATÖRLÜKLE YÖNETİLİYOR, BİZİM PARTİMİZDE DEMOKRASİ VARDIR!’’ diye hamaset yapmayın bana… DEMOKRASİ BİR YERE KADAR VARDIR… Adam demokrasiyi kullanarak Türkiye Cumhuriyeti’ ni bölünmeye götürüyor… DEMOKRATİK YAPININ DA KENDİSİNİ YOK ETMEYE ÇALIŞACAK ‘DEMOKRATİK’ HAMLELERİ ÖNLEME GÜCÜ, O GÜCÜN ALACAĞI ÖNLEMLER OLMALIDIR. BU KONULARDA GENEL BAŞKAN’ A HAK VERİYORUM.

*İNCE’ ci, KILIÇDAROĞLU’ cu…

- Ne DE GÜZELDİ KURULTAY BAŞLANGICINDAKİ KONUŞMALARI… Hak verdim ikisine de… Çok keyifle dinledim… Sonuna kadar haklıydılar. Diliyorum ki, Sayın KILIÇDAROĞLUSayın İNCE’ nin sözlerini bundan sonraki çalışmalarda dikkate alır, diliyorum ki Sayın İNCE kurultay sonunda yaptığı konuşmasını bir yana bırakmaz. HERKES BU KURULTAYDAN DERS ÇIKARMIŞTIR. ÇIKARMALIDIR… Başından sonuna dek yaşanmışların tümünü anımsayarak… Ağza geleni dışarı püskürmenin değil, bu kurultaydan dersler çıkarmanın DEMOKRATLIK olduğunu tüm parti üyeleri anlamalı, önceki başlıkta tanımladığım muhalefeti de parti içinde buna göre yaşatmalıdır. MUHALEFET HER ZAMAN OLMALIDIR ama BAYKALCILAR veya İNCECİLER diye değil, ortalık yerde değil, ülke genelindeki kader seçimleri öncesinde gazetede-televizyonda, yolda-sokakta, köyde-kasabada değil… Böyle, PARTİ İÇİ SEÇİMLER SIRASINDA, PARTİ YÖNETİM TOPLANTILARI SIRASINDA…

* SOSYAL MEDYA ÇIĞIRTKANLARI…

- Sosyal Medyada çok ‘ARKADAŞ’ ım var… Yayınlarını, paylaşımlarını, gözlerime zarar vermek pahasına, yoğun şekilde izliyorum. Onlara da diyeceklerim var… Bir kısmının iktidar partisi yandaşlarınca yönetildiğine inanıyorum… Gerçekten CHP’ li gibiler, hatta partiye de kayıtlılar belki… Bir kısmı gerçekten CHP’ li ama kendileri ya da desteklediği kişiler nemalanmayınca değil parti ahlakından, medeni bir insanda olması gereken asgari ahlak düzeyinden bile uzaklaşıyor… KÜFRÜN, AŞAĞILAMANIN YALNIZCA KENDİ KENDİLERİNİ TATMİN OLDUĞUNA İNANIYORUM, ONLARI AYIPLIYORUM…

*NASILIM, NASIL OLMALIYIZ?

- Bürokrat eskisi oluşumdandır, beğenmezseniz buna yorun; BEN SADAKATE İNANIRIM… KURALLARA SADAKAT… Bunu siyasete uyarlayınca; PARTİ KURALLARINA SADAKAT oluyor… Başımda ilçe başkanı mı var? Var… Ona bağlıyım, sadakatle hizmet ederim. İl Başkanı var, sadakatle hizmet ederim. Parti Kurulları var, hizmet ederim, seçim için tüm adaylarımıza hizmet ederim, genel merkeze sadakatle hizmet ederim. PARTİ RESMİ KURALLARININ SINIRLARI İÇİNDE TÜM PARTİ GÖREVLİLERİNE HİZMET EDERİM. Toplantılarda düşüncelerime gereksinim duyulursa konuşur, kişisel kanılarımı da, uyarılarımı da aktarırım, arkadaşlarımla bir araya gelir, eleştirilerini dinler, eleştirilerimi söylerim ama hiçbir kişi ya da gruba karşı lobi oluşturmam, lobi çalışmalarına katılmam, oy verileceği zaman oyumla karşı dururum. HER BİR YÖNETİM BİRİMİNDE YAŞANACAK DEĞİŞİM SONUCU, YENİ GELEN YÖNETİCİYE BAĞLANIRIM, ÖNCEKİNİ SEVERSEM SEVMEYE, SEVMEZSEM SUSMAYA DEVAM EDERİM, KİŞİLERE DEĞİL KURALLARA VE O KURALLARIN GETİRDİĞİNE HİZMETİMİ SADAKATLE SÜRDÜRÜRÜM.

- Buna ‘’YALAKALIK’’ demezler mi?

- BEN KİŞİLERİN DEĞİL, CHP’ NİN YALAKASIYIM. İHANET ETMEM, EDENLERİ, PARTİ İÇİNDEKİ OYLAMALAR SIRASINDA OYUMLA CEZALANDIRIRIM…

__________________________________________________________

ÇOK GERİLDİK,

HADİ BİRAZ GÜLELİM…

__________________________________________________________

Erdoğan, Cumhuriyet Halk Partisi'nin 18. Olağanüstü Kurultayı' nda Genel Başkanlığa yeniden seçilen Kemal KILIÇDAROĞLU' nu kutladı.

Ajanslar, 06.09.2014

__________________________________________________________

Özcan ÇELTİK

07.09.2014

 
Toplam blog
: 237
: 361
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

1949 Antalya doğumlu, ANSAN üyesi Orman Yüksek Mühendisi, ressam ve öykü yazarıyım. KAKTÜS MEDYA ..