Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Haber
 

'Özel' bir çocuğun annesinin duygularını paylaşmak

'Özel' bir çocuğun annesinin duygularını paylaşmak
 

Spiker Ezgi Uzun ve bebeği Dağhan. Birlikte gülümsemenizi diliyorum.


Magazin haberlerinden hiç hoşlanmam.

Kaynaklık edenlerin yaşamına çok uzaktır yaşamım. Belki de sevemememin sebebidir de bu durum!

Ancak bazen bir başlık, bir fotoğraf sizi içine çeker o haberin. İçinde oluverirsiniz o olayın; bir aktörü gibi hissedersiniz kendinizi.

Bugün gazete başlıklarına göz gezdirirken bir haberin içinde buldum kendimi; Magazin sayfalarına geçen, bir dramın.

Sabah'ın Günaydın ekinde, Yüksel Aytuğ'un "Yakından Kumanda"sından söz ediyorum.

Bir spikerden söz ediyor yazar. Televizyon alışkanlığım olmadığından tanımıyorum da anne Özge Uzun'u. Ama duygularını anlayabiliyorum.

Giydiği eteğin boyu tartışılıyormuş!..

İşte o annenin duygularını yansıttığı; belki görüp okuduğunuz, belki de faketmediğiniz bir mektup bu.

Bir annenin; 'özel' bir çocuğa annelik eden spiker Özge Uzun'un 'yavrucuğuna' yazdıkları:



<ı>"SEVGİ İLE DOKUNDUĞUNUZ ŞEYDEN BİR SES ÇIKAR"

Ben seni o kadar çok seviyorum ki, bizim sesimiz her yerde duyulacak...
Sesimi, sesini duyurmaktan asla yorulmayacağım...
Senin gibi özel bir bebeğe sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu söylemekten asla vazgeçmeyeceğim...
Seni anlatarak reklam yaptığımı söyleyenleri vicdanlarına ve inanıyorlarsa Tanrı'ya havale ediyorum...
Son günlerde biraz daha yorgunum..
Ama senden dolayı değil bu...
Herhalde her çalışan annenin yaşadığı gibi bir yorgunluk...
Adını koyamıyorum...
Biraz da kızgınım...
Ama geçecek biliyorum...
Anladım ki, insanların beynindeki duvarları aşmak çok zor...
Bana söylenenleri önemsememeye çalışıyorum...
Ama sana söylenenler beni öfkelendiriyor...
Uykularımı kaçırıyor... Tüm öfkeme rağmen yine de bizim yaşadığımız zorluklar onların başına gelmesin diye dua ediyorum...
Çünkü onlar bizim kadar güçlü değil...
Ne kadar düşünmemeye çalışsam da engel olamıyorum...
Senin yere güçlü bastığın, yürüdüğün, konuştuğun, koltuktan inmeye çalışıp başardığın ve bir sabah sesini duyup odana geldiğimde yatağında oturmuş bana gülümsediğin günlerin hayalini kuruyorum...
Her anne gibi..
İlk aşkını, çaktırmadan babanın parfümünü hiç edeceğin günleri...
Sabahları pıtır pıtır yürüyüp, yatağımıza atlayacağın günleri...
Saçların çıktığında nasıl görüneceğini çok merak ediyorum...
"SEVGİ İLE DOKUNDUĞUNUZ ŞEYDEN BİR SES ÇIKAR"
Ben seni bu kadar seviyorsam, senin sesin çok güzel olacak...
<ı>Bekliyorum, umut ediyorum, vazgeçmiyorum...


 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..