Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

"Özgürlük ve barış"; yalnızca günümüzün değil, yarınlarımızın da özlemidir...

"Özgürlük ve barış"; yalnızca günümüzün değil, yarınlarımızın da özlemidir...
 

Tüm insanların özlemidir barış...Ne zaman bitecek bu özlem?


BAKIN, ALİ RIZA BİNBOĞA, BU ÖZLEMİ NASIL DİLE GETİRİYOR? 

Özgürlük ve barış...

Tüm insanların özlemi olacak yarınlarda

Anam babam kardeşim

Eşim dostum yandaşım

Daha da mutluyuz yarınlarda...

*     *     *

Ağlamak yok gülmek var

Düşmanlık yok dostluk var

Yarınlarda seni sevmek var

Yarınlarda mutlu günler var

Yarınlar benim yarınlar senin

Yarınlar onun yarınlar bizim

*     *      *

Mutluluk şarkısı tüm insanların

Gönlüm dolacak yarınlarda

Canım gülüm sevgilim

Balım dalım bir tanem

Daha da mutluyuz yarınlarda...

*        *        *

Ali Rıza Binboğa...Yüreğine sağlık....

NOT : Dün, bu şarkıyı bir televizyon kanalında, Ali Rıza Binboğa'nın kendi sesinden dinledim. Şarkı sözleri de, ekrandan akıp geçiyordu. Çok etkilendim ve sizinle paylaşmak istedim... Hepimizin bildiği bir şarkı; ama dinlemenin tam zamanıdır diye düşünüyorum...

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..