Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

"Papatya falı"

"Papatya falı"
 

"PAPATYA FALI"


Ey aşk, güzel ve kısasın!
Yarınlardan bize umut var derdin,
Ama gördüğün gibi yok
Nadasa çektim bende duygularımı
Dinlendiriyorum beynimi ve ruhumu
O yüzdendir ki bilincim
Bivar biyok...
Gece sokak lambası gibi aydınlatırdı aşkın beni
Ne derman olurdun bana nede faydan vardı kendine
Ne sevgini verebildin,
Ne de sevgimi alabildin alabildiğine
Geldiğin gibi gitmeyi bildin sadece
O yüzdendir ki bende
Bigeldim bigittim...
Gözlerin dua gibi ezberimde kayıtlı
Adınsa dilime mıh gibi çakılı
Bu sızı var ya bu sızı
Düğüm düğüm böğrümde saklı
Ama unutmam lazım hem seni hem de yaptıklarını
Silinmeli hafızamdan sana dair ne varsa
Sevmem fotoğraflara bakmayı
Canlandırır çünkü zamanla kötüde olsa anıları
Hepsi birer birer silinsin aklımdan
Silinsin ki sevgimde onlar gibi bitsin
Olmamalı böyle soğumalı kalbim
Buz gibi olsun arkandan sen gibi donuk
O yüzdendir ki duygularım
Bisıcak olur bisoğuk…
Aydınlansam seninle, güneş gibi parlasam
Sevdamızın rengiyle etrafıma ışık saçsam
Gitmesen kalsan yanımda hep
Sevgine muhtaç olmasam
Ne zaman istesem sen o an yanımda olsan
Olmaz mı?
Sevmek bu kadar zor mu bünyene?
O yüzdendir ki ;
Papatyada kalan son iki yapraktır sevgim”
Biseviyorum, bisevmiyorum…(CYLN)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..