Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

"Polis Devlet"e doğru

"Polis Devlet"e doğru
 

Kim çarpık düşünüyor? Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu mu, söylediklerine tepki veren eğitimciler mi?

Şöyle diyor Sayın Bakan: "Okul Güvenliği Projesi" kapsamında okullardaki müdür yardımcılarının polisle birlikte çalışmaları son derece doğal ve normal. Koordinasyon görevi yürüten idareciyi MUHBİR olarak nitelendirmek de çarpık düşüncencenin ürünü.

Yani biz raşitik kafaların işi...

Ben eğitim sorunlarının eğitim ortamında, işin uzmanlarınca çözümlendiğini sanıyordum, ama öyle olmuyormuş. İlköğretim ve lise düzeyindeki okullarda SUÇA MEYİLLİ ÖĞRENCİLER( ? ) tespit edilip güvenlik kurumlarına bildirilmeliymiş. Nedeni: Okulları çocuklardan korumak (sanırım). Bu nasıl bir mantık?

Okullarda suça meyillilik tespiti de ne demek? Çocukları damgalamaktan başka bir şey değil, "İşte! Bunlar geleceğin suçluları" demenin başka bir yolu herhalde. Eğitimcilerin, rehberlik uzmanlarının, çocuk psikologlarının çözümlemesi gereken sorunları, güvenlik kurumlarına devretmek isteyen beyinler çarpık düşünmüyor da, biz düşünüyoruz öyle mi? İnsanın oha! diyesi geliyor.

Milli Eğitim Bakanlığına eğitimcilerin yerine başka meslekten insanları getirirseniz, sonuçları da böyle olur işte.

Sevgi ve saygılarımla.....

 
Toplam blog
: 26
: 4041
Kayıt tarihi
: 06.10.10
 
 

1974 Tunceli doğumluyum. 1996 Ankara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi mezunuyum. Folklorik müzik ..