Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

"Rabbim geri döndür"

"Rabbim geri döndür"
 

Amin...


Ders: <ı>Din Bilgisi
Konu:<ı> ‘Rabbim geri döndür’
Etkinlik: <ı>Sinevizyon aracılığı ile VCD izletimi
Yer: <ı>Biyoloji laboratuvarı
Süre:<ı> 35 Dk.

Öğretmen 'Din Bilgisi Dersi'nde öğrencilerine, namaz kılmayanların Azrail tarafından canlarının alınıp, zincire bağlanarak cehenneme gönderileceklerini anlatan korku filmlerindeki gibi efektlerle süslenmiş filmini izletmiş.

Sonra da "Bu filmi izlettirmekte bir sakınca görmedim” demiş.

Milli Eğitim Bakanlığı da bu öğretmeni uyarmış.

Bakanlık uyarırken ne demiş acaba?

- Bakın Hoca Hanım Kızım; daha dikkatli olsanız diyorum, biliyorsunuz zaten sicilimizde 'irticai eylemlerin odağı' diye yazıyor. Başımıza tekrar iş açmasanız, rica ediyorum...

Zannetmiyorum, öyle dememiştir. 'İrticai eylemlerin odağı' olduklarını bilmeyen mi var?

Başka bir yöntemle uyarmışlardır...

Neyse...

Konu neydi konu?
<ı>‘Rabbim geri döndür’

- Ne olur Rabbim yalvarıyorum, geri döndür!...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..