Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

"Reis beye bakmıştım!?"

Bilindiği gibi; her ne hikmetse bazı makamlarla o makamı işgal edenler arasında fiziksel bir orantı kurulur. Bazı yörelerde ve özellikle yerel yönetimlerde; ense, göbek, boy, pos ön plana çıkar. Oysa ben minyon tipli birisiyim.

Yıl l992, Şabanözü(Çankırı) Belediye Başkan Vekiliyim. Yaklaşık 1 yıl vekalet ettiğim Belediye Başkanlığı görevim sırasında iki özel durum dışında makam koltuğunda oturmadım. Konuk koltuklarını kullandım hep.

Böyle bir günde, köylerimizden bir hemşehrimizin belediyeye işi düşüyor. Başkan kapısı ile sekreterlik arasındaki kapı açık olduğundan gelenleri görebiliyorum hatta zaman zaman duyabiliyordum. Geliş sebebini anlattıktan sonra; “reis beyi görebilir miyim?” dediğini ben de duydum. Sekreter de içeriyi gösterip seslendi:
“İçerde, buyurun görüşün”

Adam içeriye girdi, şöyle etrafa bakındı, beni de tepeden tırnağa iyice süzdükten sonra derdini söyledi:
“Reis beye bakmıştım!?”

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..