Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Saçmalamalarım" benden fantastik hayaller ....

"Saçmalamalarım" benden fantastik hayaller ....
 

Şimdi sevgili dostlarım nerden başlasam bilemiyorum...

Kafam dağınık ;

Puslu bir alemin içerisinde kah anımı kah hayallerimi yaşıyorum ince çizgiler ayırıyor hayal ve reel dünyamı. Zaman zamansa o çizgiler gittikçe soluklaşıp sınırları belirlenemez oluyor ve benin içindeki farklı "yaratıklar" gereksiz zamanlarda deşifre ediyor kendini.....

Böyle zamanlarda ise arkadaşlarım espri yaptığımı sanıyor (Allahtan !!!!)
Paçayı sıyırıyorum , hafif "sıyrık" olduğumu anlamıyorlar...

Şu son dört günüm tüm işin gücün ve birde "akademik" çalışmaların yanısıra okuyarak geçti; ne mi okudum??

Yazılarımı okuyanlar bilirler benim meşhur "vampir" takıntımı !!

EE doğal olarak "Twilight" serisini bitirdim ... Pazartesi başadım dı dün gece bitti ( bu gün cumartesi saat 00.13) dört kitap bu arada 10.30-23.00 çalışma sattleri hariç ...

Şimdii !!!

E doğal olarak puslu bir ormanda yaşamamanın ve birde hayatımın "vampiri" ile karşılaşmamış olmanın dayanılmaz ezikliği içerisinde geçti şu dört beş günüm ....

Çalışma saatleri yoğun allahtan , ara ara acım azaldı bir de sağ olsun havalimanında çalışmanın faydası kafamda belirlenmiş "eşgal " doğrultusunda sevgili vampirimi arayıp durdum özellikle gırla gelen İskandinav uçuşlarında.. ne de olsa "soluk benizli" olmak zorunda ...Bu arada Romanya uçaklarında yok !!!! vampirim. Ya da en azından ordakiler açmadı beni ....

Üfff hep gündüz çalışıyorum sorun bu olsa gerek !!! bende gittim şefime dedim ki " şu gündüz mesailerimden sonra yani iki hafta sonra Allah aşkına yazın bana sürekli gece !!!! " Kızım" dedi. "sende vampirlik durumlarımı var?

Sırıttım ...

Yorum yok .....

Olmak lazım ne de olsa sonsuza kadar "30" da kalıcam !!!!!! Birde yanında su katılmamış bir yakışıklı gelicek ve bana "varlığımın sebebi" "ruh eşim" diyecek !!!!

Offf Offff....

Akşama doğru ben bir yandan deli gibi çalışıyor, öte yandan fantazilerime devam ediyorken kuş uçmaz kervan geçmez bir park pozisyonunda ki uçağa yolladılar beni... Made in Russia!!!! belki bu kez bulurum diye yollara düştüm elimde kalın dosyam, belimde telsizim... Gece olmuş artık....

Çıka çıka iki Rus teknisyen çıktı karşıma...

(Standart dışı)

Uçağa davet ettiler beni üşütmeyim diye (?)...

Sonra elime sıcak bir içecek tutuşturdu biri... Misss gibi koktu!...

Bu kez kafamdaki saat çalışmaya başladı yine... Uçaktayım.. Elimde bilmediğim bir içecek!!!!

Bir zamanlarda "Hayri Pıtır" takıntım vardı az buz düşünmemiştim en yakın demiryolunun Burdur'da olduğu gerçeğini !!! nerden binecekti benim sevgili oğlum Hayrim okul trenine??????

Antalya'dan taşınmalı diyordum kendi kendime...

Ama gel gelelim ne varsa İskandinav Uçuşlarında var ! bu gün tekrar emin oldum !!!

Yok canım hala bulamadım vallahide billahide arıyorum vampirimi...

Ya, sevgili hemcinslerim !!!!

Bizim sevgili kara kaşlı yağız erkeklerimizin takıntıları vardır ya hani sarışın , beyaz hatunlara !!!

üzmeyin kendinizi onların erkekleri de bizim gibilere meraklı ...

Aman bir iltifat bir övgü ..."senin gibi güzel bir bayandı şarkıcı " diye anlatıyor iskandinav kabin amiri kafayı Eurovizyona takmış hafif sıyrık !!! Uçağın kapısını "Düm Tek" i söyleyerek açmış ne de olsa ve konser devam etmiş yolcu boşalınca "Aman Petrol ve bir de "Süper Starla".... Aha ben mi ??? diye sordum adama !!! "güzel" dedi ya ! hemde bir şarkıcıya benzetti ya beni, alamadım üstüme :))) cidden !!

Dün akşam benim gariban Rus ( standart dışı) teknisyenlerim elime bir şişe Diet kola ile Domates suyu tutuşturdu "gift " "gift" diyerek :)))

İtiraf ediyorum odamdaki duvarım da hala "Harry Potter ve Azkaban Tutsağı" film afişi asılı !!!! aslında bu ara cidden kaldırmayı düşünüyorum "twilight" iyi gider ... evet .. evet daha iyi olur !!!!

Birde şu hatun; 1973 doğumlu imiş aklıma geldi şimdi ! Dün gece nette yaptığım araştıma sonucu acıyla öğrendim bir roman dahi yazamamış olan "ben" ile aynı yaşta imiş Twilight'ın yazarı ...

Acaba diyorum 40 yaşında yazsam çok mu geç olur ???

Yok en iyisi ısıttrmak kendini !!!

Bir de merak ediyorum fantastik bir şeyler yazsam şöyle vampirli kurtadamlı !!! olur mu diye !!! cadılı falan belki !!!

Üffff çok yoğunum çok.... şimdi tekrar bakıcam kitaplarıma aceba bir kez daha mı okusam şu seriyi ???

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..