Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Sinema
 

“Şahsi Batı” ( 7. Bölüm) En iyi Senaryo, En İyi Reji, En iyi Film Dalında “Altın Kereviz Ödüllü”

“Şahsi Batı” ( 7. Bölüm) En iyi Senaryo, En İyi Reji, En iyi Film Dalında “Altın Kereviz Ödüllü”
 

“Altın Kereviz Ödülü” Öner Samanlı’nın, Şahsi Batı Film Senaryosuna (Cinemaskop)


“ŞAHSİ BATI” SENARYOSU YEDİNCİ BÖLÜM

(Baş Tarafı Altıncı Bölümden Devamla)

Ben o kıvırtma rolünde olmasam daha iyi olmaz mı..?

Peki ne rol verelim o zaman sana..?

ABİ BEN NAMUSLU İŞLERİ SEVERİM MESELA,

Gazinomuz olacak ya mahsustan filimde,

Ben de Gazinoların Kralı olarak,

Fenasi Kerim ağabeyimize,

Yanlış anlama yani patronsun essahında ya,

Kadınları getireyim, sigaralarını yakayım,

GALATA HAMAMINA GÖTÜRÜP,

Bizim Zahide Ablaya kallavi kese yaptırayım,

Sonra getireyim senin kırmızı odaya,

Maksat en iyi Kalamiti Jane’yi sen seçesin diye…

Ulan Sait,

Sevdim seni,

Zaten severim ben,

Aklı benden evveli..!

AĞABEY, SANA BİRŞEY DAHA SÖYLEYEYİM Mİ..?

Vallahi sollar bizim “Şahsi Batı”

Cem’in batısını, zaten o, tam anlamıyla da batıda değil ki..

Oğlum Cem hem küpeli,

Hem kafa kel traş,

Bizde mi, öyle olmalıyız ki…?

YAKIŞIR FENASİ AĞABEYİME HER ŞEY,

Mesela gideriz senin için modacı,

Cemal Ketenci ağabeye, oda sponsor diyorsun ya, o maksatla,

Sana şöyle diker,

Fiyakalı fıstıki yeşilli bir takım,

İçine alırız bayrak kırmızısı bir gömlek,

Ayakkabılar rugan, sivri burun,

Kırmızı ruj gibi parlak,

Eline de şöyle bir kehribar tesbih,

Sultanahmet Cami önünde bir liraya satılıyor sahtesi,

O da benden sana hediye.

ABİ ŞU GÖMLEĞİNİN AÇSANA GÖĞÜS DÜĞMELERİNİ,

N’apcan lan göğsümle ilgilenmeyi..?

Kıl durumları ağabey, kıl durumları..

Fena değil kıllar ama, biraz daha çoğaltırız onları,

Berber kuaförü Haydar’a, götürürüm seni,

Saçlarda kıvırcık zaten sende,

….

….

(“Şahsi Batı” nın devamını 8. Bölümde Takip Edebilirsiniz.)

Saygılarımla.

Öner SAMANLI

e-iletişim: onersamanli@hotmail.com

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..