Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Sinema
 

“Şahsi Batı” (4. Bölüm) En iyi Senaryo, En İyi Reji, En iyi Film Dalında “Altın Kereviz Ödüllü”

“Şahsi Batı” (4. Bölüm) En iyi Senaryo, En İyi Reji, En iyi Film Dalında “Altın Kereviz Ödüllü”
 

“Altın Kereviz Ödülü” Öner Samanlı’nın, Şahsi Batı Film Senaryosuna (Cinemaskop)


ŞAHSİ BATI” SENARYOSU DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

(Baş Tarafı Üçüncü Bölümden Devamla)

“Şahsi Batı”

“Şahsi Batı”

“Şahsi Batı”

Erkeksi, silahlı, atlı bir kadın.

Ama atı essah at değil, adam kadının kocası, elleri ve dizleri üzerine çökmüş cıbıldak at misali.

Başroldeki şuh kadının adı mesela,

Yuşina Salunhulia,

Erkek, şişman ve göbekli, hani bizim kapıcı gibi..

Cıbıldatmış adamı binmiş üstüne deh deh, diye diye, vuruyor elindeki kırbacı, üstelik zavallının çıplak arka yerine…

Bunun adına diyorlar şimdilerde, fantezi…

Birde erkek oyuncumuz olsun, kadının ileride stepnesi olmak için …

Adamı acaip zenci yabani bir milletten seçeriz.

Hani geliyorlar ya buraya,

İster kaçak yollardan gelmiş olsun, isterse de havayollarından biletli…

Adını da koydum işte;

Stefanio Saksafonimani,

Ben hem senaryoyu yazdım hem de rejisörüm ya,

BU NEDENLE, “Selvi Boylum Al Yazmalım ”FİLMİNDEKİ GİBİ,

Ben, babacan görünümlü, hami ve koruyucuyum..

Ama harbiden kerizlenmek yok, fırsatları da kollayıcı,

Takmadan da meşhur olsun diye ismim,

FENASİ KERİM….

Kadın mesela hani bindi kırbaçladı ama atta kalmamış takat…

Hemen bağlamalı o zaman o atı ahıra…

Öfleyerek, püfleyerek sıkıntılı iken, gelmeli aklına internet denilen o, en büyük zevki…

Geçip de hemen bilgisayarının başına, yalnız çok mühim burası, cıbıldak olacak o anda ama…

“woowle” ARAMA MOTORUNA GİRECEK VE “erkeğimi arıyorum” YAZACAK…!

Noboxerjuan, rumuzlu birinden, anında gelecek, çing çing, yanıt sesi …

Yani benim az önce söylediğim vardı ya;

Bu kişi, rengi kara olan zencimsi işte o kişi bu olmalı,

Zenci yabani bir milletli, Stefanio Saksafonimani…

KADINDA RUMUZ ÇOK, BİRÇOK ARKADAŞLIK SİTESİNDE VAR KAYDI KUYDU

Ama, olsun bizim senaryoda ki rumuzu;

Mesela “sixsixasia”

Ağabey ya öyle bir isim ayıp olur, Sonra sansürden geçmez filmimiz…

Evladım cahil olma, cahillik başa beladır..!

“sixsixasia”

Demek, “66asya” demeye gelir, anladın mı..?

….

….

(“Şahsi Batı” nın devamını 5. Bölümde Takip Edebilirsiniz.)

Saygılarımla.

Öner SAMANLI

e-iletişim: onersamanli@hotmail.com

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..