Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '18

 
Kategori
İzmir
 

“Sandık Ayağımıza Geliyor mu”

“Sandık Ayağımıza Geliyor mu”
 

Salih arıkan


Ben ortapetik engelli arkadaşım Bekir aktaşla birlikte yaşıyorum. Birlikte elimizde avucumuzda ne varsa paylaşarak birbirimize tutunarak hayatta kalma çabasındayız. Bu arkadaşlıktan ben çok şey öğrendim. Önceleri ben ona yardım ediyorum diye düşünüyordum. Ama asıl o bana yardım ediyormuş.

Neyse bu yazı uzar gider arkadaşımız dışarı çıkamıyor. Ben diyeyim beş yıl sen de on yıl abartmıyorum dışarı çıkmadı. En son bir iki arkadaş zorla da olsa hastaneye götürdüler. Büyük şehir ve ilçe belediyeleri bu durumlarda araba gönderiyor. Birçok ilde var. Çok şükür ki İzmir ve bazı ilçelerde var.

Seçim zamanları ikimizi de bir hüzün kaplar o dışarı çıkamadığı için oy veremez bende biri gelecek de oy vereceğim diye daralıp dururuz.  Ben bir yazı yazmıştım oy sandığı evime gelsin diye başkaları da yazmış ki sandık ayağa gelecek dediler sevindik. Sonrada şunu öğrendik. Arkadaşımız yatalak olmadığı için raporu kabul edilmemiş.  Kendisi arabaya binecek ve zemin katta oy verecekmiş. Yine bu seçimde de hüzünleneceğiz  çünkü ben yine refakatçimle oy vereceğim bakirde sadece internetten olayları takip edecek. Her gün bana bizim parti şöyle demiş böyle demiş diye anlatacak memleketi için kalbi çarpacak ama oy veremeyecek.

Nüfusunu değiştirmek için müracaat edeceğiz mobil hizmet birimi kurulmadığı için ret edilecek. Arabaya binip oy vermeye gidecek. O araba niçin bir gün halini hatırını sormaya gelmez. İçinde sevgiyle çarpan bir kalp olmadığı için mi niye araba gelmesin yollar kaldırımlar onunda gidebileceği şekilde tasarlansın.

Hiç bir şey olmasa da ben yaşadıklarımı yazıyorum tarihe not düşüyorum. Olayları olabildiğince raporluyor resimliyorum. Belki birilerine isteklendirme kaynağı olur mücadele gücü kazandırır. Ben hiç bir çabanın boşa gitmeyeceğini düşünenlerdenim. Kimseye sitemim yok. Adamın birini dövüyorlarmış adamda ah arkam diyormuş onlarda biz senin arkana vurmuyoruz demiş adamda benim arkam olsaydı siz beni dövemezdiniz demiş her şeyi gören ve bilen var. Niyetlerimizi çabalarımızı gören var ben şunu çok iyi biliyorum ne kadar büyük derdim var demiyorum ne kadar büyük rabbim var diyorum.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..