Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Siyaset
 

‘Şarkıların dilinden adaylarla-seçmenin aşkı’

‘Şarkıların dilinden adaylarla-seçmenin aşkı’
 

-Yeniden aday olan mevcut başkanlar korosu-

Seninle tattım ben her mutluluğu
Bırakıp gidersen bil ki yaşamam
Ömrümden canımdan ne istersen al
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Üşüdüm diyorsan güneş olurum
Yanarım sevginle ateş olurum
Dolarım havaya nefes olurum
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Gönlündeki derdi siler atarım
Ümit pınarıyla coşar akarım
Kış göstermem sana ben hep baharım
Gülü susuz seni aşksız bırakmam…

-Başkanken kaybedip yeniden aday olanlar korosu-

Sevmekten kim usanır
Tadına doyum olmaz
Hangi gönül uslanır
Sevenle oyun olmaz

Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim

Sensiz yapamıyorum ah
Bak yine geri geldim

İster yüzümü güldür
İstersen ağlat beni
Bir gecenin koynundan
Bir geceye at beni

Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum ah
Bak yine geri geldim

-İlk kez aday olanlar korosu-

Gizli aşk bu

Gizli aşk bu söyleyemem

Derdimi hiç kimseye

Zevke veda neşeye de

Veda artık her şeye


Arzular bir bir hayal oldu

Baharımın güllleri soldu

Gönlüm hicran hasret

Gamla doldu


Sevdim amma görmüyor bak

Gözlerim hiç bir şeyi

Gizli aşk bir gizli dertmiş

Feda ettim her şeyi

-Seçmen korosu-

Üstüme gelme inanamam

Beni ben gibi sevmedi bilirim

Bu seferde yalancı ben olamam

Seni bir kalemde rezil ederim

Korkmuyorum sana aşktan söz etmeye ben

İnatçıyım derdim çok dostum var

Hiç dermanım yok

Ah ne zaman bu ayrılık pek yaman


Neler çektim bu dünyadan

El mi yaman ben mi yaman


Bu devirde kimse sultan değil

Hükümdar değil, bezirgan değil

Bu kadar güvenme kendine

Kimse şah değil, padişah değil

Bu zamanda kimse sultan değil

...

 
Toplam blog
: 175
: 499
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

1974 Samsun’da doğdu. Halkla İlişkiler Bölümü Mezunu, 1988- 1991- 19 Mayıs Haber Gazetesi..