Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '07

 
Kategori
Müzik
 

"SEK"

"SEK"
 

İki dakikalık Hicaz Peşrevi'nin ardından "Söyleyemem derdimi, kimseye derman olmasın diye" devam eden ses...öyle duru, öyle yumuşak bir ses... kulağa öyle hoş geliyor ki..muhteşem bir yorum, enfes bir şarkı. Sonra "Şimdi Uzaklardasın, Gönül Hicran Dolu" diyen yine o güzel, yumuşak kadife gibi bir ses...

"Kapıldım Gidiyorum, Bahtımın Rüzgarına
Ey Ufuklar Diyorum Yolculuk Var Yarına
Ayrılık Görünmüşken, Yar Tutmuyor Elimden
Misafirim Bugün Ben Gurbet Akşamlarında"

diye devam eden şarkılara eşlik ederken siz de mest oluyorsunuz.

"Böylemi esecekti son günümde bu rüzgar,
Bütün kuşlar vefasız, mevsim artık sonbahar
Ölürsem Yazıktır, Talihin Elinde Oyuncak Oldum, Kimseye Etmem Şikayet, Benzemez Kimse sana" gibi 20 muhteşem eseri ve kısa kısa ara taksimleri bu CD'de büyük bir zevkle, keyifle dinleyebileceğiniz lezzetli bir Şevval SAM albümü.

Alın elinize çayınızı, kahvenizi ya da rakınızı...açın CD çalarınızı..Çayınız, kahveniz ya da rakınız bardağa koyduğunuz anda "hoşgeldin" desin size bardaktan ya da kadehten cilveli cilveli..Kahvenizden alın şöyle bir yudum, hımmmm nefis bir tat, hadi bir yudum daha... ilk yudum çok önemlidir benim için, zira diğer yudumların davetiyesidir ilk yudum... Eğer bardakta ki rakı ise; rakı ile buz'un buluşmasındaki çıtırtıları dinleyin, sonra su ekleyin, İşte kıvam, renk ve işte CD..
"Ömrümüzün son demiiiii, son baharıdır artııııık
Maziye bir bakıverrrrrr, neler neler bıraktıkkkkk
Küserek ayrılırsak olur inan ki yazık
Maziye bir bakıverrr.. neler neler bıraktık.."

Öyle ucu ucuna yaşıyoruz ki her şeyi, bazı şarkılar vurur yüzümüze ne varsa ve ne yoksa hayatımızda yanlış olan.. Hani umursamıyoruz, nasıl geçersen geç deriz ya; derken bile ciğerimiz yanar..Geçmişiniz, hatalarınız, özlemleriniz ve en önemlisi zamanın sizden esirgediklerini bulursunuz her bir şarkıda.

Müzik harika, ses yumuşacık, yorum enfes..Mutlaka dinleyin bu fasıl keyfindeki albümü.

Yüzünüzden tebessüm, gönlünüzden sevgi hiç eksilmesin..Sevgilyle kalın.
 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..