Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '12

 
Kategori
TV Programları
 

"SEKSENLER"

"SEKSENLER"
 

Salı akşamı TRT 1 ekranında rastladım bu diziye. Daha önce reklamlarını görmüştüm ve merakla başlamasını bekliyordum ama iyi bir TV izleyicisi olmadığım için unutmuşum, tesadüfen gördüm geçtiğimiz salı! 

O yıllarda çocukluğumu yaşamış olduğumdan, o kadar çok detay gördüm ki dizide...Soba kurma eziyetinden tutun da, merdaneli çamaşır makinelerine, sevdiğimiz şarkıları liste yapıp kasetçiden doldurmasını istemeye, duvar kağıtlarından, banyo yapmak için su ısıtma şekillerine, çileden yumak sarmalardan, dallas dizisi, kız kaçıranlara kadar...Evdeki dantel örtüler, anneciğim de her yerlere dantel örtüler örterdi:) sonra; rahmetli babanneciğimin elleriyle ördüğü kocaman paspaslar...Daha o kadar çok detay var ki, kaçmıyor gözünüzden...

En çok dikkatimi çekenlerden bir tanesi de o zamanlar annenim de kullandığı "sihirli ruj"...Aslında yeşil renkli, fakat sürdükten sonra pembe oluyor ve uzun süre çıkmıyordu dudaktan.  Şimdilerde var mı bilmiyorum. 

Bir de son bölümde cenaze evi sahnesi vardı,  evin kapı zilinden de bizim! Çok güldüm zil çaldığında oyun havasını duyunca, oğluma anlatıyorum bak bu zilden bizim de vardı diye,  o da gülüyor benimle birlikte! Çocuğumla birlikte izlemek daha da keyifli oldu, inanın, bak biz de böyle yapardık, bak bak bunu da hatırlıyorum gibi cümlelerle nostalji yapmak güzledi...

Çocukluğuma gittim bir an diziyi izlerken. Kadro da çok güçlü ve başarılı. Rasim ÖZTEKİN, Şoray UZUN, Yasemin CONKA gibi, birbirinden başarılı oyuncular bir arada...Çocukluğuna gitmek isteyenler, biraz nostalji yapmak isteyenler için birebir. Tavsiye edilir efendim:)

 

SEVGİYLE KALIN, VE SEVGİNİZİ HAK EDENLE!

 

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..