Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '11

 
Kategori
İlişkiler
 

"Sen yoksun artık "

"Sen yoksun artık "
 

" sen yoksun artık "


Artık gururumu dinlemeden, sesleniyorum sana. Sesim çıkmıyor. Yalnızca kalemim yazıyor...

Biliyorum kalemler, kağıtlar tükense de olmayacak bu sevda... Ama sen anlamasan da, sen beni hiçe saysan da ben direniyorum. Bir yandan da tükeniyorum.

Öyle bir tükeniş ki bu, benden bir çok şeyi götürmesine rağmen, senden vazgeçiremiyor.

Böyle körkütük aşık olup, karşılık bulamamak öylesine acı ki... Öylesine derin yaralar açıyor ki yüreğimde... Benim her gece, hatta her an yüreğim ağlıyor. Senin hiç yüreğin ağladı mı? Ağlarken yüreğinden bütün vücuduna yayılan, her süzülüşünde içini parçalayan o yürek yaşını hissettin mi sen? Ben hissettim sevdiğim. Her damlayı, tek tek süzülüşünü hissettim.

Hasretin sonu hiç bildiğim gibi değilmiş... Çok farklıymış... İnsanı yıkarmış, tüketirmiş. Sayende karanlık düşlere daldım. Bir türlü kurtulamadığım düşler... Korkuyorum... Yalnızım... Sensizim... Sana ihtiyacım var. Ne istedim ben senden? yine elini tutmayı, Yine beraber olmayı... Ve beni terketmemeni, yanımda olmanı istedim...

Acı çektiriyorsun... Seni düşünmekten o kadar yorgun düştüm ki... Senin yokluğun o kadar koyuyor ki... Çok yalnızım... Sensizlik kabus gibi... Gözümü açmaktan korkuyorum. Senin olmadığını bildiğim sabahlarda uyanmaktan korkuyorum. Çünkü yine sensiz bir gün başlayacak.

Yine herşey seni hatırlatacak... Yine ellerim bomboş... Yine yüreğim firarda olacak... Yine sensiz kalıcam... Sana bakıcam uzaktan. Başkalarının her şeyi paylaştığı canımın gün gelecek belki yanına bile yaklaşamayacağım.

Seni seviyorum..

Ama sen bunu bildiğin halde bir kez olsun, bir kez olsun düştüğüm yangınlardan kurtarma emi !... Bir yanardağın orta yerindeyim.
Durmadan yanıyorum. yüreğim yanıyor, içim yanıyor... Gecenin kaçı bilmiyorum, yani takvimin, yani zamanın kaçı gösterdiğini bilmiyorum. Sensiz zamanın ne önemi var ki.. Ben seninle varım.

Ve, ben ve gözlerim yürüdüğün tüm yollarda gidişini arayacak... Arayacak ; ama hüsranla son bulacak bakışlarım, arayışlarım.. Kahretsin, oysa ben, ben böyle olsun istememiştim. Ben gözyaşlarıma teslim etmemiştim şu kırılası yüreğimi. Hani belki ararsın diye telefonla yatar oldum.

Aramayacağını bildiğim halde... Zaten senden sonra hep anlamsız şeylerden medet umar oldum. Bu da onlardan biriydi yalnızca...

Belki de her şey yanlış zaman, belki de bunlar hep aldatmaca. Ama ben her günümü intihar kıvamında geçirirken zamanın yanlış, bunların aldatmaca olmasının ne önemi var?
Sen yoksun artık... 

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..