Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

"Sensiz gemi"

"Sensiz gemi"
 

sensizim, sessizim.....


Mevsimsel bir geçişte ruhum
Dört bir yana savrulmakta
Kimi zaman pollyanna olur, kimi zaman hırçın bir dalga
Niye gittin ki??
Ben burada sense benden öte

Niye bıraktın beni??
Sonu gelmez cevapsız sorularla….
Neden diyorum, neden??
Ne zaman diner içimdeki bu sessiz fırtına..
Büyük bir boşluktayım sayende
Övün istersen hakkındır, kederim kendinle…

Bilir misin?
Bazen nehir gibiyim
Sadece görünen yüzüm bilinir...
Ya görünmeyen??
Derinde ne saklar, yüreğimde neler akıp gider,
Bilmezsin…

Bilir misin??
Bazen rüzgar gibiyim
Kimi zaman ılık bir lodos olur
Kiminde asi bir karayel
Dayanamazsan eğer
Eser, savurur, yıkar geçerim
Ama merak etme
Sana olmaz savrulmalarım, hep kendime hep kendime…

Aslında;
Ne sevmeyi becerebildim, ne ayrı kalmayı
Ne senle olabildim, ne senden ayrı
Ne unutabildim, ne de avunabildim
Boşuna bu yakarışlar
Bilirim bilmesine de
Senin bilmediğin bir şey var ki
Oda seni her içime çektiğimde
Adını her zikredişimde
Yine, yeniden “YANARIM”…
Önemli değil ki
Nasılsa alıştım ben üzülmeye
Ee öyleyse bana müsade
Sessizce akıp gideyim yine "Sensiz Gemi"me…
Sürüklenmeye….(CyLn)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..