Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '10

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

‘Sensiz Yaşayamam’ kalkmamalı!

‘Sensiz Yaşayamam’ kalkmamalı!
 

Başlangıçta ‘Aşka İsyan’ olarak duyurulmuştu. Sonra ‘Masum Kalpler’e dönüştü. Nihayet, ‘Sensiz Yaşayamam’ adıyla FOX TV’de yayınlanmaya başladı. Daha ilk bölümden, geniş kapsamlı konusu ve deneyimli kadrosuyla kalitesini belli etti. Focus Film yapımı olan dizinin tek kusuru, yayın günüydü! Bunu, o zaman da belirtmiştim! Cuma günlerinin vazgeçilmezi olan, ‘Hanımın Çiftliği’yle aynı güne konması hiç de akılcı olmamıştı. Nitekim beklediğim gibi, reytingler çok düşük geldi! Oysa cuma yerine pazartesi oynatılsa, çok daha iyi bir başlangıç yapabilirdi. Show TV, ‘Türk Malı’ dizisinde bunu yaptı ve başarılı oldu. Son bölümüyle de ‘Ezel’i geçti. Bir malı üretirken kaliteye dikkat etmek, elbette ki çok önemli. Ancak bundan daha önemli olan, onu satarken başarılı pazarlamacılık yapabilmek! Bu hususu dikkate almayan FOX TV, gidişatı kendi haline bırakmış görünüyor. Tutan tutsun, tutamayana da yolu açık olsun mu demeli? Hani ‘Sensiz Yaşayamam’ güzel olmasa sorun değil de… Gerçi, billboard reklamlarıyla az da olsa bir teşvik çabası gösterildi ama yeterli olmadı. Dizi, gerektiği gibi duyurulmadı! Örneklere bakıp, ‘medya çığırtkanlığı’ yapılması gerekirdi, yapılmadı! Her bölümün ardından reytinglerine baktım ve umutla artmasını bekledim. Ama belirttiğim hususlardan dolayı, artması mucize olurdu. Sonunda, kaldırılacağı haberi medyaya yansıdı. Üzüldüm! Çünkü değerli jürinin oylarını silip süpüren iç karartıcı ‘Ezel’den de, Adnan Bey’in sonsuz hoşgörüsüyle insanı delirttiği ‘Aşk-ı Memnu’dan da daha güzeldi! Nedendir bilinmez, medyadan onlar kadar destek görmemişti! ‘Sensiz Yaşayamam’ın özel bölümünü izlerken, bunları düşünüp hayıflanıyordum. O esnada, haftaya saat 20.00’de ‘yeni bölüm’ oynayacağı anonsunu duyunca hem şaşırdım, hem de sevindim! Posta güvercinleri, basına yanlış haber mi uçurmuştu? Yoksa FOX TV, sürdürmeye mi karar vermişti? Temennim o ki, ‘vazgeçmek, kaybetmektir’ düsturuyla hareket edilsin ve bu güzel dizi reytinge kurban gitmesin!

ANİBAL GÜLEROĞLU

 
Toplam blog
: 1210
: 1542
Kayıt tarihi
: 10.04.10
 
 

İstanbul'da başlayan yaşamım, eski İstanbullu ailemden edindiğim kültürle gelişti. Birinciliklerl..