Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

“Sevdalar Sözde Kalmayacak”

“Sevdalar Sözde Kalmayacak”
 

Salih Arıkan


Geçenlerde Ahmet Günbay Yıldızın Sevdalar sözde kalmasın kitabını okudum. Şu aralarda da Tarık Tufanın Şanzelize Düğün Salonu okuyorum. Bilmeden birbirine yakın sorgulamaların olduğu iki kitabı seçmişim.

Evet, sevdalar davalar vardı öyle bir hayat akışına kapılıp gittik ki sevdaları davaları ve sohbet geleneğini unutmaya başladık. Ben yeniden okumaya ve inşa sürecime devam ediyorum. Kitapların büyülü dünyası çekip alıyor beni.

Şu an Ülkemiz bir kuşatmayı yararak var oluş mücadelesi veriyor. Dualarımız onlarla içimiz kıpır kıpır heyecan dolu. Kulağımız hep haberlerde Şehitlerimiz gömülürken kalbimize kuşatmaların yarılıyor olması gelecek yarınlarımıza ışık tutuyor.

Ben şuna inanıyorum Ülkemiz Milli Birlik ve Beraberliğin zirvede olduğu günlerdeyiz Şehitlerimize Allahtan Rahmet diliyorum. Mekânları cennettir. Yaralılarımıza Allahtan Şifa diliyorum.

Şehitler tepesi boş değil tuttuğu Bayrak belli kim demiş meçhul Asker. Türk Milleti ilelebet var olacak ve Kızıl Elmanın peşinden yeni ufuklara yelken açacak. Ve sevdalar asla sözde kalmayacak. Allah’ın İzni İle İnşaAllah.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..