Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

“Sevgililer Günü”nde söylenebilecek en güzel söz *

“Sevgililer Günü”nde söylenebilecek en güzel söz *
 

"SEVİYORUM SENİ

Seviyorum seni
ekmeği tuza banıp yer gibi
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi
Ağır posta paketini
neyin nesi belirsiz
telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi
Seviyorum seni
denizi ilk defa uçakla geçer gibi
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık
içimde kımıldayan bir şeyler gibi
Seviyorum seni
Yaşıyoruz çok şükür der gibi." demiş Şair…

O koskoca Nazım Hikmet, ben naçizane İzmir Mavilim… Ama "sevmek" dediğin ne Nazım dinler ne Mavilim.

Yarı gecelerde adını sayıklarken, sabahın erkeninde kuş seslerine uyanıp, sonra, uyandığın kuşlar mı, yoksa yüreğinin çarpıntısı mıdır bilemiyorsan,

Her aşk şarkısı, sanki senin için söylenmiş gibi, ezgilerin peşi sıra savrulup gidiyorsan,

Sardunyanın ne kadar çok renkleri olduğuna, ille de karanfilin kırmızılığına şaşarken, yasemin kokularına bulanıp kalıyorsan,

Çiçeklerin güneşe sevdasına öykünürcesine, sesini duyduğunda çiçeklenip, duymadığında soluyorsan,

Güneşte kavrulmuşçasına, bir çınar gölgesinde serinlemek ya da denizin mavisinde yitip gitmek istiyorsan,

Gümbür gümbür yağan yağmurlarda sırılsıklam ıslanıp, “daha” diyorsan,

Değil maviyi mavi, grileri bile mavi görüyorsan...

Sevmek...

Bu değilse nedir?

Seven ve sevilenlerin, ama ille de, “Sevgililer Günü”nde söylenebilecek en güzel söz: "Seni seviyorum".. "Seni seviyorum" diyenlerin:

Sevgililer günü kutlu olsun!

*Bu güncem, "Sevecek ve sevileceksin" diyenime armağanımdır.

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..